قره باغ: 20 نظامی ترکیه را کشتیم

به گزارش آریا بلاگ، فارس نوشت: سخنگوی دفتر رئیس جمهوری خودخوانده قره باغ کوهستانی ادعا کرد، حداقل بیست عضو نیروهای ویژه ترکیه در جریان درگیری ها در شهر چاناقچی کشته شدند.

قره باغ: 20 نظامی ترکیه را کشتیم

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

یک مقام جمهوری خودخوانده قره باغ کوهستانی روز دوشنبه (امروز) مدعی مرگ بیست نفر از نظامیان ویژه ترکیه ای طی درگیری ها در این منطقه شد.

یک روز بعد از سفر وزیر خارجه ترکیه به باکو و ملاقات او با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان، یک مقام جمهوری خودخوانده قره باغ ادعا کرد که چند نظامی ترکیه ای در این منطقه مورد مناقشه بین باکو و ایروان کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک، واگرام پوگوسیان سخنگوی دفتر رئیس جمهوری خودخوانده قره باغ کوهستانی در پیامی فیسبوکی ادعا کرد که حداقل بیست نیروی ویژه ترکیه در درگیری ها در این منطقه کشته شدند.

او مدعی شد: حداقل 20 تن از 22 نظامی عضو واحد نیروهای عملیات ویژه ترکیه در جریان درگیری در نزدیکی شهر آوتارانوتس (چاناقچی) در منطقه آسکران کشته شدند.

جمهوری آذربایجان و ترکیه درباره ادعای این مقام جمهوری خودخوانده تحت حمایت ارمنستان درباره کشته شدن نظامیان ترکیه ای هنوز اظهارنظری ننموده اند اما پیش از این مقام های باکو و آنکارا به کرات ادعاها درباره حضور نظامیان ترکیه ای در درگیری ها بر سر منطقه قره باغ کوهستانی را رد نموده اند.

310310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4793

به "قره باغ: 20 نظامی ترکیه را کشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قره باغ: 20 نظامی ترکیه را کشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید