لزوم احداث گرمخانه در شهرستان بهارستان

به گزارش آریا بلاگ، شهردار شهر صالحیه بر لزوم احداث گرمخانه در شهرستان بهارستان تاکید نمود.

لزوم احداث گرمخانه در شهرستان بهارستان

محمد آگاهی مند در گفت وگو با خبرنگاران، درباره احداث گرمخانه برای شهر صالحیه گفت: درحوزه معتادان متجاهر نسبت به سایر شهرهای شهرستان بهارستان شرایط بهتری داریم، اما شهرستان بهارستان احتیاجمند یک گرمخانه مناسب است که حتما باید احداث گردد تا به صورت متمرکز به شهرهای صالحیه، نسیم شهر و گلستان ارائه خدمات داشته باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با مراکز فعالی که بهزیستی تایید نموده است قرارداد می بندیم و معتادان متجاهر را به آنجا انتقال می دهیم و 3 ماه در آنجا مراحل درمان را طی می نمایند، اما متاسفانه بار دیگر رها می شوند و به چرخه اعتیاد به علت عدم وجود شغل بازمی گردند؛ لذا ضروری است تدبیری اساسی صورت بگیرد که گرمخانه و کارگاهی احداث گردد تا از بازگشت این افراد به چرخه اعتیاد جلوگیری کند.

وی ادامه داد: نباید این افراد پس از طی کردن مراحل سم زدایی رها شوند و به بستر اعتیاد برگردند بر همین اساس احداث گرمخانه یک احتیاج شهرصالحیه و شهرستان بهارستان است که باوجود پیگیری ها هنوز اتفاق نیفتاده است. شهرصالحیه در بودجه امسال برای احداث گرمخانه پیش بینی تامین اعتبار را داشت اما این موضوع باید در سطح شهرستان بهارستان تصمیم گیری گردد.

وی تاکید نمود: شهرداری صالحیه این آمادگی را دارد فضایی در نظر گرفته و یاری کنیم مکانی به عنوان گرمخانه به صورت مشارکتی احداث گردد.

شهردار صالحیه با تاکید بر لزوم افزایش سرانه های فرهنگی، تفریحی و ورزشی در سطح شهر صالحیه اضافه کرد: قطعا افزایش احداث مراکز فرهنگی، تفریحی و ورزشی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد. در حقیقت از این طریق می توان جوانان را به سمت این مراکز سوق داد و از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8879

به "لزوم احداث گرمخانه در شهرستان بهارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم احداث گرمخانه در شهرستان بهارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید