ماجرای جنجالی درخواست ویزا تجاری برای سفر گروهی نمایندگان مجلس به آلمان

به گزارش آریا بلاگ، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس تقاضایی مبنی بر صدور ویزا تجاری برای سفر به آلمان نداشتند.

ماجرای جنجالی درخواست ویزا تجاری برای سفر گروهی نمایندگان مجلس به آلمان

خبرنگاران - سعید باستانی درباره خبرهایی مبنی بر مبنی بر درخواست ویزا تجاری از آلمان از سوی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخواستی مبنی بر صدور ویزا تجاری برای سفر به آلمان نداشته اند و آسکوتک آلمان برای آنها دعوت نامه صادر نموده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن از کوشش تشریفات مجلس برای صدور ویزا جهت سفر به آلمان خبری نداشتند، اضافه کرد: پاسپورتی که نمایندگان برای ماموریت ها از آن استفاده می نمایند سیاسی بوده و در اختیار تشریفات مجلس است به همین دلیل نمایندگان اطلاعی از سفر به آلمان نداشته و درخواستی برای آن امضا نکردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه تاکنون ویزا برای سفر نمایندگان برای سفر به آلمان صادر نشده است گفت: نمایندگان متقاضی سفر به آلمان نبودند و در حق آنها جفا شده است.

باستانی در تشریح فرایند ماموریت نمایندگان مجلس به خانه ملت گفت: از دوره نخست مجلس براساس عضویت در کمیسیون ها و دانش نمایندگان به آنها ماموریت واگذار می گردد. نمایندگان طی 2 سال گذشته به دلیل شرایط مالی کشور و هزینه بسیار به ماموریت خارجی نرفته اند و بیشتر مسائل در داخل کشور آنالیز می گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1221

به "ماجرای جنجالی درخواست ویزا تجاری برای سفر گروهی نمایندگان مجلس به آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای جنجالی درخواست ویزا تجاری برای سفر گروهی نمایندگان مجلس به آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید