مجهز شدن تاسیسات گردشگری قم به سامانه های سایبری

به گزارش آریا بلاگ، با توجه به سرعت و شتاب فزاینده فن آوری های ارتباطی، بخش گردشگری قم به ابزارهای نوین فن آوری اطلاعات مجهز می گردد.

مجهز شدن تاسیسات گردشگری قم به سامانه های سایبری

حمید یزدانی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی قم، با اشاره به اهتمام جدی برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات جهانگردی بیان نمود که مراکز و تاسیسات جهانگردی قم به سامانه های سایبری و ابزار الکترونیک مجهز می شوند.

به گفته حمید یزدانی با توجه به سرعت و شتاب فزاینده فن آوری های ارتباطی و بر اساس هدف گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور بخش جهانگردی قم استفاده از ابزارهای نوین فن آوری اطلاعات را در دستور کار قرار داده است.

وی شعار امسال سازمان جهانی جهانگردی را جهانگردی و تغییر ماهیت به سمت الکترونیک شدن مطرح کرد و اضافه کرد:

همه مسئولان و دست اندرکاران جهانگردی در سطوح مختلف کشوری و استانی پیرو این شعار، خود را ملزم به حرکت به سمت مکانیزه کردن فعالیت ها می دانند.

قم دارای 35 واحد هتل، 27 واحد هتل آپارتمان، 55 واحد مهمانپذیر، 170 خانه مسافر و 97 واحد مجتمع بین راهی و پذیرایی با ظرفیت 12 هزار تخت است.

یزدانی با بیان این که در حال حاضر بسیاری از تاسیسات جهانگردی کشور تجهیز خود به امکانات فضای مجازی را شروع کردند، گفت:

اقدام های خوبی با همکاری اداره کل فن آوری اطلاعات استان به منظور الکترونیک شدن مراکز جهانگردی قم، اجرا شده و باید تا تجهیز کامل تاسیسات یاد شده این یاری ها ادامه داشته باشد، تا منظره ترسیم شده مبنی بر جذب حداکثری زائر و جهانگرد در راستای پویایی بیش از پیش این صنعت در استان تحقق پیدا کند.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9622

به "مجهز شدن تاسیسات گردشگری قم به سامانه های سایبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجهز شدن تاسیسات گردشگری قم به سامانه های سایبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید