محدودیت ساعت کار رانندگان تا اطلاع ثانوی لغو شد

به گزارش آریا بلاگ، معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 9000 دستگاه اتوبوس برای جابجایی در ایام اوج سفر های اربعین حسینی اطلاع داد.

محدودیت ساعت کار رانندگان تا اطلاع ثانوی لغو شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، عبدالهاشم حسن نیا با اعلام این که ظرفیت کشور 12 هزار دستگاه اتوبوس است که از این 9000 اتوبوس برای جابجایی در ایام اوج سفر ایام اربعین (دو روز قبل و دو روز بعد از اربعین) اختصاص یافته است، اظهار کرد: پیش بینی می گردد اوج ورودی مرز مهران 350 تا 400 هزار زائر باشد که طبق ارزیابی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 3 هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران به صورت 24 ساعته در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد: برای تسهیل در رفت و آمد از پایانه مرزی مهران و پایانه برکت تا خروجی شهر های اطراف، گره های ترافیکی زیادی وجود داشت که پیش بینی می گردد با همکاری استانداری ایلام این مسائل مرتفع گردد و سرعت بیشتری در حمل ونقل زائران اربعین صورت پذیرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ظرفیت اتوبوس های VIP بین 25 تا 30 نفر است که در ایام برگشت سفر های اربعین مسافران، این ظرفیت تا بیش از 5 مسافر هم قابل افزایش است.

لازم به ذکر است، طبق اعلام سازمان راهداری با هماهنگی های انجام شده، محدودیت ساعت رانندگی برای رانندگان تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 974

به "محدودیت ساعت کار رانندگان تا اطلاع ثانوی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت ساعت کار رانندگان تا اطلاع ثانوی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید