مردم برای حفظ سلامت خود کمتر از مترو استفاده کنند، از ورود افراد بدون ماسک به مترو جلوگیری می کنیم

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت مترو با تاکید بر جلوگیری از از ورود افراد بدون ماسک به مجموعه مترو گفت: البته در شرایط قرمز کرونایی تهران با همه ظرفیت به مسافران خدمت رسانی می کنیم.

مردم برای حفظ سلامت خود کمتر از مترو استفاده کنند، از ورود افراد بدون ماسک به مترو جلوگیری می کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، فرنوش نوبخت اضافه کرد: با توجه به اوج گیری بیماری کرونا از همه ظرفیت مترو برای رعایت هر چه بیشتر فاصله گذاری اجتماعی استفاده می شود و همانند یکسال گذشته همه شیوه نامه های بهداشتی با دقت و وسواس بیشتر در مجموعه های ایستگاهی و واگن های مترو اجرا خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه همانند گذشته از ورود افراد بدون ماسک به مجموعه مترو جلوگیری خواهد شد، گفت: از مردم می خواهیم برای حفظ سلامت خود کمتر از مترو استفاده کنند و در صورت امکان سوار واگن های شلوغ نشوند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه اضافه کرد: همچنان در انتظار کمک دولت به حمل و نقل عمومی به ویژه مترو هستیم تا با اضافه شدن واگن های بیشتر، فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6617

به "مردم برای حفظ سلامت خود کمتر از مترو استفاده کنند، از ورود افراد بدون ماسک به مترو جلوگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم برای حفظ سلامت خود کمتر از مترو استفاده کنند، از ورود افراد بدون ماسک به مترو جلوگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید