معرفی نسخه لایت گوشی سونی اکسپریا 10 III

به گزارش آریا بلاگ، سونی، غول فناوری ژاپنی در اوایل سال میلادی جاری بود که گوشی هوشمند و میان رده سری Xperia 10 III را روانه بازار کرد اما به یک باره گزارش های منتشر شد که این سازنده ژاپنی روز گذشته (آدینه 20 اگوست/ 29 مرداد ماه) در سکوت کامل خبری از نسخه لایت این گوشی با نام Sony Xperia 10 III Lite رونمایی کرد که از مشخصات جالب توجهی نسبت به نسخه اصلی بهره می برد.

معرفی نسخه لایت گوشی سونی اکسپریا 10 III

به گزارش خبرنگاران، در اوایل امسال میلادی، سونی از گوشی هوشمند و میان رده Xperia 10 III با تراشه اسنپدراگون 690 و دوربین عقب سه گانه رونمایی کرد. این گوشی یکی از تلفن های میان رده با کیفیت در سری اکسپریا به تعداد می رود اما روز آدینه، غول فناوری ژاپنی بی سر و صدا نسخه لایت این گوشی را با نام Sony Xperia 10 III Lite راه اندازی نموده است. این دستگاه علی رغم اینکه شاهد کاهش اندازه حافظه بوده و عملکرد eSIM را ارائه می دهد، اما از نظر سخت افزاری در واقع یک مدل ساده نیست.

گوشی هوشمند Sony Xperia 10 III Lite قرار است با برچسب قیمتی 46800 ین ژاپن (معادل 425 دلار آمریکا) راهی بازار گردد. بعلاوه گزارش های رسمی ذکر می نمایند که این گوشی نو در رنگ های مشکی، سفید، صورتی و آبی عرضه خواهد شد اما باید توجه داشت که کاربران دو رنگ صورتی و آبی را تنها به وسیله فروشگاه اینترنتی Rakuten می توانند تهیه نمایند. این تلفن هوشمند بعلاوه برای خرید و سفارش، از تاریخ 27 آگوست (5 شهریور ماه) ابتدا در کشور ژاپن در دسترس خواهد بود.

این تلفن هوشمند بیشتر مشخصات را از Xperia 10 III اصلی وام گرفته است. بنابراین می توان گفت که این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچی OLED با رزولوشن +FHD است. نسبت تصویر صفحه نمایش این گوشی 21: 9 است و از HDR پشتیبانی می نماید. در قسمت جلو گوشی Sony Xperia 10 III Lite دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی است و با رجوع به قسمت عقب دستگاه، شاهد یک ماژول با سیستم دوربین سه گانه خواهیم بود. این ماژول سه گانه دارای یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و در نهایت یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض است.

در زیر کاپوت، گوشی هوشمند Sony Xperia 10 III Lite مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon 690 است. روی هم رفته باید گفت که تفاوت عمده بین مدل Lite و Xperia 10 III اصلی در فضای ذخیره سازی است. Lite تنها به یک پیکربندی 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم محدود می گردد اما نسخه اصلی Xperia 10 III از چند پیکربندی بهره می برد. این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می نماید. بعلاوه این دستگاه دارای گواهینامه مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب است و قابلیت eSIM است.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7756

به "معرفی نسخه لایت گوشی سونی اکسپریا 10 III" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نسخه لایت گوشی سونی اکسپریا 10 III"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید