نگرانی از ابتلای بیش از حد بچه ها آمریکایی به کووید 19

به گزارش آریا بلاگ، پژوهشگران آمریکایی در آنالیز جدیدی دریافتند که آمار ابتلا به کووید- 19 در بچه ها این کشور، بیش از حد انتظار است.

نگرانی از ابتلای بیش از حد بچه ها آمریکایی به کووید 19

به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه جنوب فلوریدا، شمار بچه ها مبتلا به کروناویروس، در حال حاضر بیش از پیش گزارش شده است.

پژوهشگران دانشگاه جنوب فلوریدا (USF) تخمین می زنند که به ازای هر کودکی که احتیاجمند مراقبت شدید است، 2381 کودک آلوده به کروناویروس وجود دارد. این پژوهش، در پی گزارشی صورت گرفته که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری چین (CCDC) صورت گرفته و نشان می دهد که بیش از 2100 کودک مبتلا به کووید- 19 در چین وجود دارد.

آمار ثبت شده در آمریکا نشان می دهد که بین 18 مارس تا 6 آوریل، 74 کودک در آمریکا به سیستم های مجازی تشخیص بیماری معرفی شده اند و محتمل است 176190 کودک دیگر نیز طی این بازه زمانی مبتلا شده باشند.

در میان افراد ثبت شده در این آنالیز، 30 درصد کوچکتر از دو سال، 24 درصد بین دو تا 11 سال و 46 درصد بین 12 تا 17 سال بودند.

احتمال می رود از میان افرادی که پیش از انتها سال 2020 به کروناویروس مبتلا می شوند، 50 هزار نفر کودک باشند که به بستری شدن احتیاج پیدا نمایند و بیماری 5400 نفر از آنها آنقدر شدید خواهد بود که باید برای درمان آنها از ونتیلاتور مکانیکی استفاده گردد.

گزارش های بالینی نشان می دهند که میانگین دوره باقی ماندن کووید- 19 در بدن کوکان، 14 روز است.

به گفته پژوهشگران، اگرچه خطر ابتلا به نوع شدید کووید- 19 در کوکان، پایین تر از بزرگسالان است، بیمارستان ها باید آمادگی و تجهیزات لازم را برای درمان بیماران جوان تر در اختیار داشته باشند. مقامات دولتی و سیاست گذاران باید بدانند که احتمال بروز چالش هایی در این زمینه وجود دارد؛ در نتیجه باید بر اهمیت راهبردهای موثری از جمله شستن مکرر و کامل دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید نمایند.

کروناویروس در بچه ها، بسیار پیچیده است زیرا بسیاری از بیمارستان ها برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول قرنطینه، اجازه دیدار نمی دهند. شاید کسی که از بیمار مراقبت می نماید نیز به این ویروس مبتلا گردد؛ به همین دلیل به تجهیزات کنترل عفونت احتیاج پیدا می نماید که فشار بسیاری به بیمارستان وارد می نماید. ممکن است بچه ها پس از ترخیص از بیمارستان نتوانند به صورت مستقل و بدون هشدار بزرگسالان، از توصیه های مربوط به کنترل عفونت در منزل پیروی نمایند.

به گفته پژوهشگران، میزان ابتلا به کروناویروس، در میان بچه ها اقشار کم درآمدی که والدین آنها کارهای خدماتی دارند و نمی توانند به دورکاری بپردازند، بیشتر خواهد بود. همچنین بچه های که ساکن مسکن عمومی شهری هستند، به خاطر نزدیکی واحدهای مسکن و نواحی تفریحی مشترک، بیشتر در معرض خطر ابتلا قرار دارند.

این گزارش، در Journal of Public Health Management and Practice به چاپ رسید.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3020

به "نگرانی از ابتلای بیش از حد بچه ها آمریکایی به کووید 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از ابتلای بیش از حد بچه ها آمریکایی به کووید 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید