هیأت مدیره پرسپولیس سخنگو ندارد؟

به گزارش آریا بلاگ، قرار بود دیروز جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل شده و درباره مسائل مهمی بحث و تصمیم گیری گردد که نشد. جلسه قبلی هیأت مدیره باشگاه با حضور محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل جدید باشگاه چهارشنبه 13 شهریور برگزار گردید و قرار بود بعد از ده روز باز هم انصاری فرد در این جلسه حاضر گردد.

هیأت مدیره پرسپولیس سخنگو ندارد؟

فعلا به اینکه چرا جلسه دیروز برگزار نشد کاری نداریم اما سؤال مهم تر اینجاست که چرا هیأت مدیره پرسپولیس سخنگو ندارد و اگر یکی از اعضا سخنگوست در دسترس نیست و بعد از هر جلسه درباره تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شرح نمی دهد. هاشمی، نبی و رغبتی معمولا در رسانه ها آفتابی نمی شوند و بعضی شان سال به سال مصاحبه نمی نمایند. ایرج عرب هم بعد از ترک جایگاه مدیریت باشگاه با یکی دو رسانه ای که حرف می زد صحبت نمی نماید. جعفر کاشانی نیز مدتی بیمار بود و وقتی هم مصاحبه می نماید درباره مسائل کلی حرف می زند و از مسائل اصلی و مهم ابراز بی اطلاعی می نماید.

معمولاً هیأت مدیره هر باشگاهی دبیر و سخنگو دارد اما تعیین نیست نقش سخنگو را کدام یک از اعضای هیات مدیره باشگاه ایفا می نمایند. در عین حال تقریبا هیچ یک از اعضای این هیأت مدیره در دسترس نیستند یا دوست ندارند به رسانه ها جوابگو باشند. آن دسته از اعضایی هم که بعضا جواب تلفن های شان را می دهند از محتوای جلسات خبری نمی دهند و با اعلام اینکه همه چیز خوب پیش می رود پاسخ درستی درباره اتفاقات و تصمیمات مهم جلسات هیأت مدیره نمی دهند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که باشگاه پرسپولیس با مسائل و مسائل اساسی از قبیل اسپانسرینگ و مسائل اقتصادی روبه روست که از جلسات هیأت مدیره می توان درباره این موارد اخبار مهمی گرفت که بعضاً می تواند خیال طرفداران را راحت کند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 626

به "هیأت مدیره پرسپولیس سخنگو ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیأت مدیره پرسپولیس سخنگو ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید