انواع ویزای کانادا: ویزای استارتاپ کانادا

به گزارش آریا بلاگ، در ابتدا به معنی استارتاپ و اینکه اصلا استارتاپ چیست می پردازیم.

انواع ویزای کانادا: ویزای استارتاپ کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

تعریف استارتاپ (استارت آپ) چیست؟

استارت آپ (Startup یا Start-up) در فارسی به شرکت نوپا و تازه تاسیس ترجمه می گردد. بعضی این باور را نسبت به شرکت های استارتاپ دارند که شرکت تاسیس شده حتما بر مبنا فناوری و تکنولوژی باشد اما این باور در حقیقت درست نیست زیرا لزوما هرشرکت استارتاپ نباید در حوزه فناوری و تکنولوژی باشد ، در واقع استارتاپ را می توانیم به کسب و کاری که با روشی خلاقانه که احتیاجی جدید را برطرف می نماید تاسیس شده است تعریف کنیم. به طور کلی،استارت آپ به پروژه هایی گفته می گردد که در جریان آن، یک ایده خام، به یاری تلاش و تلاش یک گروه به فراوری یک محصول می انجامد و زمینه برای فروش آن محصول فراهم می گردد.

ویزای استارتاپ کانادا

کانادا به دنبال جذب کارآفرینانی می باشد که شرایط و پتانسیل راه اندازی یک کسب و کار و شرکت نوآور را دارد و می تواند در این کشور ایجاد شغل نماید. اگر شما نیز ایده خوبی جهت راه اندازی همچین کسب و کاری دارید بهترین روش برا اقدام به مهاجرت را پیشرو دارید. شما در ابتدا باید ایده خود را به یکی از سازمان های معرفی شده از سمت اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید و آن ها را متقاعد به سرمایه گذاری در طرح خود کنید. این ویزا به شما و خانواده تان تعلق می گیرد که توسط آن می توانید اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید. در مدت زمانی که منتظر جواب دهی پرونده خود در مورد اقامت دائم هستید می توانید با مجوز کار ویزای استارتاپ به کانادا سفر کنید و در آنجا به صورت موقت مشغول به کار شوید.

همانطور که گفتیم ایده تجاری شما باید علاوه بر خلاقانه بودن توانایی ایجاد شغل برای شهروندان کانادایی را داشته باشد. علاوه بر این طرح شما باید پتانسیل رشد در سطوح مختلف بین المللی را داشته باشد. علاوه بر ویژگی های فردی شما دریافت یک تاییده از سمت یکی از موسسه های معتبر سرمایه گذاری در کانادا الزامی است.

علاوه بر داشتن بیزینس پلن و ایده مناسب و قابل تایید ضروری است از یک یا چند سازمان سرمایه گذاری معین شده از سمت دولت کانادا حمایت شوید. این سازمان های معرفی شده از سوی دولت کانادا گروه های تجاری هستند که در مورد سرمایه گذاری در حوزه استارتاپ معین شدند.

لیست این سه دسته سازمان نظارتی برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا به توضیح زیر است:

  • Venture capital funds

برای واجد شرایط بودن در شرکت های سرمایه گذار ریسک پذیر (Venture capital funds) باید حداقل 200،000 دلار در یک یا چند صندوق سرمایه گذاری کنید.

  • Angel investor groups

جهت اخذ ویزا از گروه های سرمایه گذار فرشته (Angel investor groups) باید 75،000 دلار به وسیله سرمایه گذاری به دست آورید

  • Business incubators

جهت کسب شرایط اخذ ویزای استارت آپ از انکوباتورها (business incubator) یا همان مراکز رشد، شخص باید در یکی از برنامه های معین شده در زمینه رشد مالی کانادا پذیرفته گردد و احتیاج به تامین هزینه اولیه نیست.

شرایط اخذ اقامت دائم کانادا به وسیله ویزای استارت آپ کانادا

  • کسب و کار و شرکت مورد نظر باید در کانادا تاسیس و اجرا گردد.
  • متقاضی باید حداقل 10% از حق رای در شرکت را داشته باشد.
  • هیچ شخص دیگری نمی تواند50% یا بیشتر از حق رای در این شرکت را داشته باشد

مراحل اقدام برای ویزای استارت آپ کانادا

  1. ارائه یک ایده نو، در مقیاس جهانی و معرفی ایده به گروه های سرمایه گذار

  2. نوشتن بیزینس پلن و بیزینس کانسپت و یا ارائه حق اختراع ؛ در این زمینه می توانید از مشاوران و کارشناسان موسسه مهاجرتی خبرنگاران نیز یاری بگیرید.

  3. موافقت شرکت های سرمایه گذار و ارسال نامه حمایت به شما

  4. آنالیز پرونده استارتاپ شما توسط اداره مهاجرت کانادا (فرایند معمولا 12 تا 16 ماه طول می کشد که در این مدت می توان برای ویزای کار موقت استارت آپ اقدام نمائید.

  5. تایید پرونده شما و اخد اقامت دائم کانادا

شرایط اخذ مجوز کار ویزای استارت آپ کانادا

  • شما باید قصد زندگی در استان یا قلمرویی از کانادا، به جز استان کبک را داشته باشید
  • هزینه توافق کارفرما را که مبلغ 230 دلار است را پرداخت کنید .
  • تعهدنامه و نامه حمایت را از سازمان های معرفی شده دریافت نمائید.
  • سرمایه کافی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده تان را به مدت 52 هفته داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای استارتاپ کانادا و روش های دیگر مهاجرتی از جمله سرمایه گذاری در کانادا با مشاورین خبرنگاران به صورت آنلاین و تلفنی در ارتباط باشید.

منبع: اینترنت
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5634

به "انواع ویزای کانادا: ویزای استارتاپ کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع ویزای کانادا: ویزای استارتاپ کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید