پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ برای حضور در سپاهان

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی سابق پرسپولیس و حال حاضر تیم ملی عمان از حضور در سپاهان انصراف داد.

پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ برای حضور در سپاهان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ که روزهای موفقی در لیگ برتر با پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، اکنون با حضور در عمان راهنمایی تیم ملی این کشور را عهده دار است که به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی رسیده است.

سرمربی سابق پرسپولیس که همچنان درگیر پرونده شکایت خود از این باشگاه است، بعد از کناره گیری امیر قلعه نویی از راهنمایی طلایی پوشان اصفهانی به عنوان یکی از گزینه های راهنمایی آنها برای فصل بعدی معرفی گردید. در این زمینه طی روزهای اخیر رایزنی هایی بین طرفین نیز صورت گرفت و این مربی کروات حتی وعده تسهیل در پرداخت بدهی های مالیاتی خود را نیز دریافت کرد اما گفته می گردد پاسخ نهایی خود را در این زمینه برای عدم قبول پیشنهاد سپاهانی ها اعلام نموده است.

برانکو ایوانکوویچ با توجه به قراردادی که با تیم عمان دارد، امیدوار است طی دیدارهای به جامانده و خصوصا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی بتواند رویای آنها برای صعود به جام جهانی را فراهم سازد. گفته می شد در صورتی که برانکو ایوانکوویچ راهنمایی سپاهان را قبول کند، محرم نویدکیا که از زمان تیم ملی رابطه گرمی با این مربی کروات دارد، به عنوان دستیار اول کار را در سپاهان با او دنبال خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4183

به "پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ برای حضور در سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ برای حضور در سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید