پورموسوی باید یک صنعت نفت جدید را بسازد

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/خوزستان کاپیتان سابق تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است که باتوجه ب این که نفت شاکله اصلی فصل قبل خود را از دست داده، پورموسوی کار سختی در این تیم دارد و باید یک صنعت نفت جدید را بسازد.

پورموسوی باید یک صنعت نفت جدید را بسازد

علی ممبینی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: همین که مدیریت قبلی که تیم نفت آبادان با حضور آن ها فصل قبل به نتیجه خوبی دست پیدا کرد برای لیگ بیستم نیز حفظ شد یک امتیاز مثبت برای نفت آبادن محسوب می گردد. این مدیریت نیز پورموسوی را که یک مربی بومی و آشنا به شرایط فوتبال خوزستان است به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد که این اقدام نیز ارزشمند است.

وی بیان نمود: شرایط آبادان با جاهای دیگر متفاوت است و چند بازی اول لیگ برای پورموسوی جهت این که حمایت بیشتر طرفداران را پشت تیم خود ببیند، مهم است، البته پورموسوی طی این سال ها تجربه خوبی به دست آورده است و مطمئن هستم که می تواند همراه با نفت آبادان در لیگ بیستم نتیجه بگیرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه نمود: همواره یکسری حمایت ها و یکسری شیطنت ها وجود دارد اما باتوجه به این که پورموسوی کنار آمدن با چنین شرایطی را خوب بلد است، می تواند بر حواشی غلبه کند.

وی با اشاره به جذب بازیکن در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: باتوجه به این که نفت شاکله فصل قبل خود را از دست داده است، سرمربی نفت کوشش داشته، سیاست محتاطانه را در پیش بگیرد و به همین دلیل بازیکنان با تجربه ای که قبلا نیز خودش با آن ها در استقلال خوزستان کار نموده بود را به خدمت گرفته است. به هر حال این بازیکنان با تفکرات پورموسوی آشنا هستند و این مربی نیز رویکرد خوبی در استفاده از این نفرات دارد.

ممبینی مطرح نمود: صنعت نفت باید بتواند هماهنگی لازم را به دست آورد و به نظرم این تیم می تواند در لیگ بیستم هم نتیجه بگیرد، البته کار سخت است و پورموسوی باید یک صنعت نفت جدید را بسازد و به همین منظور نیز همه باید حمایت نمایند.

وی در انتها گفت: در گذشته کمتر به مربیان بومی اعتماد می شد ولی در تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان به مربیان بومی بها داده شده و همین اعتماد می تواند در آینده به فوتبال خوزستان یاری بسیار خوبی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4729

به "پورموسوی باید یک صنعت نفت جدید را بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی باید یک صنعت نفت جدید را بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید