چگونه بفهمیم چه کسی عکس پروفایل واتساپ ما را چک نموده است؟

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - اگر جزو افرادی هستید که می خواهید متوجه شوید چه کسی عکس پروفایلتان را در واتساپ دیده است، این گزارش را بخوانید.

چگونه بفهمیم چه کسی عکس پروفایل واتساپ ما را چک نموده است؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پیغام رسان واتساپ امروزه یکی از محبوب ترین پلتفرم های پیغام رسان در جهان است. در طول شیوع کرونا نیز بر این محبوبیت افزوده شد. پس از اینکه فیس بوک در سال 2014 واتساپ را خرید، شاهد بروزرسانی ها و تغییرات زیادی در ویژگی های این پلتفرم بوده ایم که هنوز هم ادامه دارد. یکی از مواردی که اخیرا بسیاری از مردم به آن توجه می نمایند یافتن افرادی است که نمایه های آن ها را مشاهده نموده اند.

در حال حاضر بیشتر شبکه های اجتماعی هیچ راه مستقیمی برای تماشا این اطلاعات را ندارند. به طور مثال زیرمجموعه فیس بوک، واتساپ نیز از همین سیاست پیروی می نماید و هیچ راه مستقیمی برای دانستن اینکه چه کسی از نمایه شما بازدید نموده است، وجود ندارد.

چگونه ببینیم چه کسی نمایه واتساپ ما را مشاهده نموده است؟

متأسفانه واتساپ این قابلیت را ندارد که به شما این امکان را بدهد که ببینید، چه کسی نمایه شما را مشاهده نموده است. با این حال، می توانید تنظیم کنید که چه کسی عکس نمایه شما را ببیند. اگرچه واتساپ هیچ راهی برای مشاهده بازتماشامایندگان نمایه ارائه نمی دهد، اما این امکان را خواهد داد که اطلاعات مربوط به افرادی را که شرایط واتساپ را مشاهده نموده اند، ببینید.

ویژگی Status به شما امکان می دهد که پست های موقت را در قالب تصویر، فیلم، متن، لینک، فایل GIF و ... به اشتراک بگذارید. این به روز رسانی ها تا 24 ساعت از زمان انتشار فعال هستند و سپس ناپدید می شوند. شرایط Whatsapp برترین راه برای این است که افراد در لیست مخاطبین شما از حال شما مطلع شوند. این ویژگی به شما می گوید که چه کسی شرایط نمایه واتساپ را مشاهده نموده است.

آیا برنامه های مشاهده نمایه واتساپ کار می نمایند؟

اگر در Play Store یا App Store جستجو کنید، بسیاری از برنامه های ردیابی بینندگان نمایه واتساپ را خواهید دید که ادعا می نمایند اطلاعات بازتماشامایندگان نمایه را به شما نشان می دهند. با این حال، هیچ یک از این ادعا ها درست نیست، زیرا واتساپ هیچ API برای ردیابی اطلاعات بازتماشامایندگان نمایه ارائه نمی دهد.

این برنامه ها مخاطبین تصادفی را از دفترچه تلفن شما می گیرند و آن ها را به عنوان بازتماشامایندگان نمایه نمایش می دهند. این برنامه ها قابل اعتماد نیستند و می توانند اطلاعات گمراه نماینده ای را در اختیار بگذارند. توصیه می کنیم از این نوع برنامه ها دوری کنید. نکته قابل توجه این است که به طور کلی، شما باید در استفاده از چنین برنامه هایی بسیار مراقب باشید، زیرا آن ها اطلاعات شخصی شما را جمع آوری می نمایند.

امکانات WhatsApp Business

اگر کاربر اینستاگرام هستید، ممکن است بدانید که حساب های تجاری اینستاگرام می توانند اطلاعات بیشتری را در خصوص بازتماشامایندگان پروفایل خود ردیابی نمایند.

در واتساپ بیزینس یک ویژگی وجود دارد که آمار هایی در خصوص تعامل و تجربه کاربری مشتری ارائه می دهد. اما این آمار ها مربوط به گپ ها است. با این آمار می توانید پیغام های ارسالی، دریافتی و خوانده شده را پیگیری کنید.

اما درکل یک حساب تجاری واتساپ نیز هیچ اطلاعات اضافی در خصوص بازدید های نمایه ارائه نمی دهد. در نهایت نیز باید بدانید تا به امروز هیچ راه قطعی برای یافتن اینکه چه کسی عکس نمایه ما را در واتساپ دیده است وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8634

به "چگونه بفهمیم چه کسی عکس پروفایل واتساپ ما را چک نموده است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه بفهمیم چه کسی عکس پروفایل واتساپ ما را چک نموده است؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بفهمیم چه کسی عکس پروفایل واتساپ ما را چک نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید