140 مجموعه جدید به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری پیوست

به گزارش آریا بلاگ، مدیر فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: این مرکز با 140 عضو جدید سال 98 را به خاتمه می رساند.

140 مجموعه جدید به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری پیوست

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه مرکز شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی با 140 عضو جدید سال 98 را به سرانجام می رساند؛ گفت: سال جاری 168 درخواست عضویت جدید داشتیم که با 140 مورد آن موافقت شد.

مراکز آزمایشگاهی در سراسر کشور بدون محدودیت می توانند به عضویت شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بیایند. تنها شرط حضور آن ها در این شبکه، ارائه خدمات به عموم مشتریان است.

وی ادامه داد: این شبکه توانسته در طی سال های اخیر تعداد زیادی از آزمایشگاه های کشور را به عضویت در این مجموعه ترغیب کند که با این کار در سال 98، اعداد 168 عضو جدید به این شبکه پیوست.

اسدی فرد اضافه نمود: البته تمدید این عضویت به عملکرد آزمایشگاه در شبکه وابسته است که بر اساس ارزیابی سالانه سنجیده می گردد. با هدف مطلع شدن مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی از فعالیت های صورت گرفته و آخرین تصمیمات و برنامه های شبکه و همچنین تعامل نزدیک با سایر مراکز (به ویژه مدیران مراکزی که تازه در شبکه عضو شده اند)، نشست ها و برنامه های جمعی متنوعی در شبکه برگزار می گردد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی توضیح داد: این نشست ها به صورت چرخشی و به میزبانی مراکز عضو برگزار می گردد تا بازدید از آزمایشگاه های مجموعه میزبان، مقدمه ای برای شکل گیری همکاری های متقابل اعضا فراهم کند.

اسدی فرد در سرانجام اظهار داشت: پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی، به عنوان مرجع اطلاعات توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی کشور، در دسترس پژوهشگران و صنایع قرار گرفته است. در این پایگاه، اطلاعات آزمایشگا ها و تجهیزات و خدمات آن ها به شیوه های مختلفی ارایه شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2525

به "140 مجموعه جدید به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "140 مجموعه جدید به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید