1.7 میلیون تردد در جاده های استان سمنان ثبت شد

به گزارش آریا بلاگ، فیروزجائیان با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 760 هزار تردد وسایل نقلیه در استان ثبت شد،گفت:این آمار 17 درصد رشد داشته است.

1.7 میلیون تردد در جاده های استان سمنان ثبت شد

از ثبت بیش از یک میلیون و 760 هزار تردد وسایل نقلیه در استان اطلاع داد و بیان نمود: 27 درصد از ترددهای ثبت شده در محورهای اصلی و شریانی استان متعلق به ناوگان سنگین بوده است.

وی با بیان اینکه سمنان در آمار ترددهای ورودی بین استان های دیگر، رتبه دهم کشوری را در ماه پیش به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: تردد وسایل نقلیه در آبان ماه و در سراسر جاده های استان نسبت به سال قبل از افزایش 17 درصدی برخوردار بود.

معاون راهداری استان سمنان با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در محورهای شریف آباد - ایوانکی و گرمسار - آرادان بیشتر از سایر محورها بوده است، ابراز کرد: اکیپ های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه های استان هستند.

فیروزجائیان با بیان اینکه با توجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان، گشت های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز فعالیت مضاعفی دارند، اضافه کرد: از هموطنان درخواست داریم به هنگام سفرهای خود برای اطلاع از آخرین شرایط راه ها با سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرند و در محورهای شمالی استان حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 11262

به "1.7 میلیون تردد در جاده های استان سمنان ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1.7 میلیون تردد در جاده های استان سمنان ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید