6 لباس بارداری مد روز که در هر جمعی می توان پوشید

به گزارش آریا بلاگ، تا چندین سال قبل لباس بارداری فقط برای پوشاندن قسمت هایی از بدن که تغییر شکل داده بودند استفاده می شد و زیبایی ظاهری آن در اولویت دوم قرار داشت. اما این روز ها به لطف بلاگرهای مد و افراد سرشناس، دوره پوشیدن لباس های بارداری گشاد به انتها رسیده است و انواع لباس بارداری جدید و متنوع فراوری می گردد. چند سالی است که کارشناسان مد و زیبایی به طراحی لباس های بارداری مخصوص موقعیت های مختلف می پردازند و این موضوع به یک خط کاری مستقل در این صنعت تبدیل شده است. ما در مجله خبرنگاران به معرفی 6 لباس بارداری جدید و زیبا پرداخته ایم. لباس هایی که می توانید به راحتی در هر جمع ساده یا رسمی بپوشید و زیبا باشید.

6 لباس بارداری مد روز که در هر جمعی می توان پوشید

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

  • 7 استایل با دامن شیک و محبوب در پاییز و زمستان 2020

لباس بارداری با طرح پوست حیوانات

از بین تمام طرح های مختلف پارچه، طرح پوست حیوانات همواره و در هر دوره ای از ترندها ماندگار است. این طرح در ترند لباس بارداری جدید به شما این امکان را می دهد تا نشان دهید با اینکه باردار هستید، سرزندگی و روحیه پرهیاهوی خود را از دست نداده اید. شما می توانید یک لباس که کامل با این پارچه دوخته شده است بپوشید یا اینکه از این طرح در قسمت هایی از استایل خود بهره ببرید.

لباس های بارداری گل دار

در طول دوره بارداری، لباس ها بهترین دوست شما هستند، چون شرایطی را فراهم می نمایند که بدن شما علاوه بر احساس راحتی، زیباتر به نظر برسد. لباس هایی با طرح گل دار این پیام را به دیگران می دهند که این دوران برای شما پر از احساسات خوب است و از آن لذت می برید.

شما می توانید از لباس گل دار کوتاه برای روزهای تابستانی بهره ببرید یا اگر تمایل به پوشش کامل بدن دارید، می توانید از یک لباس با دامنی بلند و کلاسیک بهره ببرید. همچنین استفاده از یک دامن پلیسه گلدار هم می تواند ظاهری متفاوت و زیبا به شما بدهد.

جین های بارداری

بیشتر خانم های باردار تمایل زیادی به استفاده از لباس جین دارند. شاید این علاقه به دلیل احساس شادابی ای باشد که با پوشیدن جین به افراد دست می دهد. البته این موضوع که جین هرگز از مد نمی افتد و هر کسی با هر صندلی اجتماعی هوادار آن هاست هم در این علاقه بی تاثیر نیست. جین یک لباس بارداری جدید یا قدیمی نیست و همواره مورد اسقبال خانم ها بوده است. شما می توانید یک شلوار جلو بسته یا یک سارافون جین را با پیراهنی سبک و آستین بلند بپوشید و از خنکی آن لذت ببرید.

لباس های چسبان و جذب، مخصوص دوران بارداری

نوع برش، دوخت و پارچه استفاده شده در این لباس ها به بدن شما ظاهری جذاب و متفاوت می دهند. با یاری لباس های جذب می توانید استایل های مختلف را امتحان کنید. یک لباس جذب رنگارنگ برای مهمانی عصرانه یا یک لباس شب بلند کاملا سیاه، مخصوص مهمانی رسمی. این لباس ها پرهوادارترین لباس بارداری در ترند جدید سال هستند.

  • 9 مدل پالتو و کت زنانه جدید و محبوب در سال 2020

دامن های بارداری بلند و آزاد

در بین تمام مدل های دامن، سه نوع دامن بلند و آزاد وجود دارد که برای دوران بارداری در ترند لباس بارداری جدید سال جاری و سال های آینده مناسب اند:

  • دامن چین دار براق که برای استفاده در فصل های مختلف مناسب است و با هر نوع استایلی به راحتی هماهنگ می گردد.
  • دامن با چین های چند طبقه به عنوان دامن بارداری بسیار مناسب است. ممکن است ابتدا تصور کنید که این مدل دامن ظاهر زیبایی به شما نمی دهد، اما اگر یک بار از آن بهره ببرید متوجه می شوید که اینطور نیست. این دامن به راحتی با استایل بهار و تابستان هماهنگ می گردد.
  • دامن بلند و ابریشمی طرح دار سومین دامنی است که برای استفاده در دوران بارداری مناسب است. این مدل به راحتی با استایل های مختلف هماهنگ می گردد و حس ظرافت خاصی به شما می دهد.

لباس های بارداری ابریشمی

لباس های دوخته شده با پارچه ابریشمی همچنان بدون هیچ رقیبی در بین لباس های هر فصل خودنمایی می نمایند. تمام بلاگرهای مد و فشن در سال 2020 از لباس های ابریشمی نوشتند و خانم های باردار را تشویق به استفاده از آن ها کردند. اما موضوع مهم این است که هر لباس ابریشمی ای برای دوران بارداری مناسب نیست. یک لباس شب ابریشمی، یک لباس سبک آستین بلند برای استفاده روزانه یا یک لباس خنک تابستانی بلند لباس هایی هستند که مناسب دوران بارداری است و می توانید از آن بهره ببرید.

سخن آخر

لباس های بارداری جدید با رویکردی متفاوت از کاربردهای قدیمی آن فراوری می شوند. این روزها لباس بارداری فقط برای پوشاندن بخش های تغییر شکل داده نیست و می توانید با استفاده از طرح ها و مدل های مختلف، استایل های متفاوت و به روزی ایجاد کنید. بارداری نمی تواند مانعی برای خوش پوشی شما باشد، فقط احتیاج است با دقت از بین لباس های طراحی شده مخصوص بارداری چندتایی را انتخاب کنید.

منبع: fustany

منبع: دیجی استایل
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5468

به "6 لباس بارداری مد روز که در هر جمعی می توان پوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 لباس بارداری مد روز که در هر جمعی می توان پوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید