آشنایی با تاریخچه کیف های فشن و نقش مهم آنها در دنیای مد!

به گزارش آریا بلاگ، در تمام این زمان طولانی همیشه عاشقان مد وجود داشته اند اما امروزه و با وجود اینترنت و ارتباطات قوی، فرصت خوبی برای استفاده از تازه های مد فراهم آمده است.

آشنایی با تاریخچه کیف های فشن و نقش مهم آنها در دنیای مد!

در این مطلب می خوانیم:

دنیای کیف زنانه فشن از شروع تا به امروز!

کیف مردانه چه نقشی در بازار مد دارد؟

از فشن کیف دخترانه بیشتر بدانیم!

سهم کیف فانتزی و کوله پشتی در فشن و مد!

با هم این مطلب را مطالعه کنید.

تاریخچه کیف زنانه در مد و فشن!

هیچ کس به درستی نمی داند نخستین کیف چه زمانی اختراع و دوخته شد. اما آثاری که از انسان های گذشته به دست آمده نشان می دهد از دوران باستان نیز کیف به شکل های مختلف وجود داشته است.

در نقاشی های به جای مانده قدیمی هم چنین برمی آید که کیف همزمان با آنکه وسیله ای برای حمل وسایل بوده نقش مهمی در مد و نوگرایی نیز داشته است. درست مانند یک کوله پشتی شیک که نقش کیف زنانه یا دخترانه را هم ایفا می کند.

هم چنین به نظر می رسد شروع استفاده از پوست و چرم حیوانات برای تهیه کیف زنانه و مردانه، پایه و اساس پیدایش مد در این زمینه بوده است.

با گذشت قرن ها هنوز هم انواع کیف مردانه چرمی، کوله پشتی از جنس چرم، مصرف چرم برای دوخت کیف پل و از همه مهم تر شیک ترین انواع کیف زنانه بخش مهمی از دنیای مد کیف را تشکیل می دهند.

در ادامه مطلب به بررسی هر یک از این موارد در طول تاریخ مد و فشن می پردازیم.

با ما همراه بمانید.

نقش مهم کیف دخترانه زنانه در دنیای مد!

دخترها خوش سلیقه و اهل مد هستند. این را نه فقط ما که دنیای مد و فشن نیز باور دارد! جالب اینکه در عالم مد، کیف دخترانه بیشتر از سایر موارد علاقه و احساس آنها را برانگیخته می کند. یک کیف دخترانه و حتی کیف پول زنانه و کوله پشتی دخترانه به عنوان هدیه تولد اغلب اوقات گزینه مناسبی است. به ویژه اگر این انتخاب بر اساس مد روز هم باشد!

ویژگی مهم کیف دخترانه ست شدن آن با سایر بخش های پوشاک مانند کفش و مانتوست. در مورد انواع کیف زنانه هم روال کار به همین شکل است و به راحتی میتوان ان را با کیف پول و سایر اجزای مد هماهنگ کرد.

پابه پای مد با تنوع کیف های فصلی!

اگر اهل مد و فشن باشید، لابد خوب می دانید که فشن کیف زنانه در هر فصل تازه های مد را به دنیای شیکپوشان عرضه می کند.

شروع سال را می توان با انواع کیف دخترانه بهاری در طرح های متنوع شروع کرد. استفاده از کیف مجلسی و حتی کیف پول هماهنگ با این مجموعه هم برای شروع یک سال سراسر مد و تفنن عالی است!

اما اگر قصد خرید کیف زنانه در فصل بهار را دارید به رنگ آن توجه کافی داشته باشید. تنوع رنگی در این فصل می تواند حال و هوای شما را بهاری کند.

دنیای مردان و مد کیف در آن!

برخلاف تصور عمومی، مردان هم در دنیای خودشان علایق شدیدی به مد نشان می دهند. اینکه کیف مردانه را به کیف پول یا کیف اداری محدود بدانیم تصور غلطی است که سال ها رواج داشته است. اما آن دوران گذشته و حالا تنوع کیف مردانه بسیار بیشتر شده است. انواع کیف پول این روزها در کنار سایر مدل های کیف مردانه مانند رودوشی و کوله پشتی و دیگر نمونه ها در دنیای فشن خودنمایی می کند.

انواع کیف مردانه چرم در تنوع بالا هم نشانه خوبی از مدگرایی آقایان است که نباید نادیده گرفته شود.

کیف مردانه، خرید زنانه!

خانم ها در خرید همیشه دست بالا را دارند. انتخاب های باحوصله و دقیق آنها باعث شده بسیاری از آقایان علاوه بر خرید کیف زنانه، زحمت خرید کوله پشتی و کیف مردانه را هم به گردن همسرانشان بیندازند! حتی انتخاب و خرید کیف پول از هر دو نوع زنانه و مردانه هم اغلب با خانم هاست!

دلیل این موضوع شاید فرصت بیشتری باشد که خانم ها صرف رسیدگی به دنیای مد و فشن می کنند.

هم چنین تنوع محصولات کیف زنانه نیز مورد دیگری است که این اشتیاق را بیشتر می کند.

از آنجا که خانم ها وقت و حوصله بیشتری صرف این کار می کنند، انتخاب و خرید کیف مردانه در مدل های مختلف هم می تواند از طریق آنها بهتر انجام شود.

بسیاری از نمایشگاه های مد و گالری های فروش کیف زنانه هم به این موضوع واقف هستند. همین هم باعث شده در حدامکان نمونه هایی از کیف مردانه و کوله پشتی و حتی کیف پول را هم در کنار انواع کیف دخترانه و زنانه به مشتریان عرضه کنند.

در ادامه مطلب همراه با شما سری به بازار خرید انواع کیف مردانه از کوله پشتی تا کیف پول می زنیم تا ببینیم در آنجا چه می گذرد؟

با ما همراه بمانید.

کوله پشتی: کیف مردانه؟ کیف زنانه وسیله تزئینی؟ یا نشانه مد؟

انواع کیف زنانه و مدل های متنوع کیف دخترانه و مردانه جایگاه تعیین و شناخته شده در بازار مد و فشن دارند. اما کوله پشتی در این میان مورد خاص و متفاوتی است. به طوری که انواع آن در مدل های زنانه و مردانه بسیار به هم نزدیک و شبیه هستند. این مورد از نظر شباهت در مدل ها حتی با کیف پول و انواع کیف زنانه و مردانه قابل مقایسه نیست!

انواع کوله پشتی در مدل های متنوع و ورزشی بسیار به هم شبیه و نزدیک است.

سخن پایانی

مد و فشن دنیای بزرگ و بی پایانی است. در مورد تنوع کیف دخترانه و زنانه و ارتباط آن با این بخش از مد هم گفتنی بسیار است و در مطلبی به این کوتاهی نمی گنجد.

اما اگر مایل باشید نمونه هایی از این محصولات را در قالب کیف پول یا کیف مجلسی، انواع کیف زنانه و اداری یا دیگر تولیدات همگام با مد ببینید یا خریداری کنید، بهتر است سری به گالری سیلار بزنید.

برای مشاهده نمایشگاه آنلاین سیلارشاپ به نشانی www.SilarShop.com مراجعه نمایید و با ثبت نام در سیلارشاپ، کیف پول سیلار شما شارژ هدیه خواهد شد. سپس با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید به کیف پول سیلار بازگشت خواهد شد.

م. خ

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8713

به "آشنایی با تاریخچه کیف های فشن و نقش مهم آنها در دنیای مد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تاریخچه کیف های فشن و نقش مهم آنها در دنیای مد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید