ابراز امیدواری جو بایدن به ملاقات با رئیس جمهور روسیه

به گزارش آریا بلاگ، رئیس جمهور ایالات متحده با ابراز اطمینان از اینکه می تواند با همتای روس خود ملاقات کند، گفت که هنوز زمان و مکان دقیقی برای انجام ابن ملاقات تعیین نشده است.

ابراز امیدواری جو بایدن به ملاقات با رئیس جمهور روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نسبت به انجام ملاقات زودهنگام با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد.

بایدن با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم میان واشنگتن و مسکو برای انجام این ملاقات در حال پیگیری است، اضافه کرد: من مطمئنم که می توانیم این کار را انجام دهیم، اما هنوز زمان و مکان دقیقی برای انجام آن تعیین نشده است.

بایدن همچنین در پاسخ به پرسشی درباره حجم اثرگذاری تحرک نظامی ارتش روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین بر ملاقات احتمالی او با پوتین شرح داد: این موضوع بر انگیزه من برای انجام ملاقات دونفره با پوتین تأثیر نمی گذارد. پیش تر نیروهای روس زیادی نزدیک مرزها (اوکراین) بودند اما الان به مرور در حال خروج هستند. تعداد نیروهای روسیه در مقایسه با یک ماه پیش کاهش چشمگیری یافته است.

لازم به ذکر است که پیش تر کاخ سفید اشاره نموده بود که احتمالاً پایتخت یکی از کشورهای اروپایی میزبان ملاقات رؤسای جمهور آمریکا و روسیه خواهد بود.

کاخ کرملین هم با اشاره به این موضوع اعلام نموده بود که کوشش ها برای برقراری ارتباط مستقیم و حضوری میان پوتین و بایدن در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6932

به "ابراز امیدواری جو بایدن به ملاقات با رئیس جمهور روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری جو بایدن به ملاقات با رئیس جمهور روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید