اختصاص 20 درصد از عایدی و تملک دارایی های دانشگاه ها برای افزایش ظرفیت خوابگاه

به گزارش آریا بلاگ، وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: ر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 10 درصد از عایدی اختصاصی و 10 درصد از تملک دارایی دانشگاه ها باید صرف ساخت خوابگاه های متاهلی گردد که این کارطبق قانون انجام خواهد شد.

اختصاص 20 درصد از عایدی و تملک دارایی های دانشگاه ها برای افزایش ظرفیت خوابگاه

محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد برنامه های وزارت علوم برای افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی به وِیژه خوابگاه های متاهلی گفت: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 10 درصد از عایدی اختصاصی و 10 درصد از تملک دارایی دانشگاه ها باید صرف ساخت خوابگاه های متاهلی گردد که این کارطبق قانون انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: بعلاوه ما از ظرفیت سفر های استانی ریاست جمهوری به استان های مختلف استفاده می کنیم و در پی این هستیم که خوابگاه های نیمه تمام را دراولویت تکمیل بگذاریم و بعلاوه برای احداث خوابگاه های متاهلی نیز بسیار جدی هستیم.

وزیر علوم در مورد حمایت های اقتصادی اضافه نمود: بودجه وزارت علوم را باید تصویب دهد و سازمان برنامه و بودجه اختصاص دهد که در صورت اختصاص بودجه حمایتی، قطعا وزارت علوم به دانشگاه ها در این زمینه یاری های لازم را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10187

به "اختصاص 20 درصد از عایدی و تملک دارایی های دانشگاه ها برای افزایش ظرفیت خوابگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 20 درصد از عایدی و تملک دارایی های دانشگاه ها برای افزایش ظرفیت خوابگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید