ارسال انسان به ماه با کمک هوش مصنوعی!

به گزارش آریا بلاگ، یک شرکت آمریکایی در تلاش است تا با کمک ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی موشک های پرینتر سه بعدی تولید کند که راه را برای ارسال انسان به ماه هموار می کند.

ارسال انسان به ماه با کمک هوش مصنوعی!

به گزارش ، ربات های غول پیکر که توسط هوش مصنوعی طراحی شده اند به موشک های پرینتر 3 بعدی کمک می کنند تا انسان به فضا برسد.

به تازگی برخی از شرکت ها در ساخت موشک های فضایی خود از پرینت سه بعدی استفاده می کنند؛ تولید موشک با پرینتر سه بعدی که یکی از پیشرفت های مهم صنعت پرینت سه بعدی به حساب می آید قرار است راه را برای ارسال انسان به ماه فراهم کند.

یک استارتاپ آمریکایی امیدوار است که موشک هایی را برای ارسال به مدار و سیارات دیگر تولید کند و از این طریق شرایط پژوهش در فضا هموار شود.

بنیانگذار Relativity Space ادعا می کند که آن ها بزرگ ترین چاپگر 3 بعدی در جهان را دارند؛ این شرکت قصد دارد نخستین موشک خود را در سال 2021 پرتاب کند.

پروژه اولیه این شرکت Terran-1 نامگذاری شده است، موشکی با ارتفاع 100 پا که در ابتدا ماهواره هایی با حداکثر 2800 پوند را به مدار زمین می برد.

این شرکت در حال آموزش هوش مصنوعی است تا بتواند بر روند چاپ نظارت کند تا درنهایت موشک های ساخته شود که برای ارسال به مریخ و دیگر مناطق مناسب باشد.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1079

به "ارسال انسان به ماه با کمک هوش مصنوعی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال انسان به ماه با کمک هوش مصنوعی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید