بازرسی بیش از 4 هزار واحد صنفی کردستان

به گزارش آریا بلاگ، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: چهار هزار و 20 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی سطح بازار اجرا شده است.

بازرسی بیش از 4 هزار واحد صنفی کردستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، فرزاد سردارزاده با بیان کشف 557 مورد تخلف در این بازرسی ها که از 25 آبان تا 9 آذر اجرا شده، گفت: در این رابطه 436 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

او اضافه نمود: عمده این تخلفات گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده که در این پروندهها در مجموع یک میلیارد و 651 میلیون و 300 هزار و 741 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در مدت یادشده به وسیله ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان 120 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 40 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در انتها یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان کردستان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1598

به "بازرسی بیش از 4 هزار واحد صنفی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی بیش از 4 هزار واحد صنفی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید