آنالیز و برطرف موانع فراوری 23 واحد صنعتی آذربایجان غربی

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون مالی استاندار آذربایجان غربی از آنالیز و موانع فراوری 23 واحد صنعتی استان اطلاع داد.

آنالیز و برطرف موانع فراوری 23 واحد صنعتی آذربایجان غربی

نادر صادقی امروز 8 اسفند در حاشیه بازدید استاندار از واحدهای صنعتی استان اضافه نمود: با بازدیدی که امروز در سیزدهمین یکشنبه های فراوری انجام شد مجموع واحدهای که تا به امروز از آنها بازدید و برطرف موانع شده به 23واحد فراوریی و صنعتی رسید.

وی با اشاره به اینکه در یکشنبه های فراوری 3بخش عمده مورد توجه است، توضیح داد: بخش اول بازدید از واحد های فراوریی بصورت میدانی، بخش دوم نشست با تشکل های که با صنایع ، کانون ها و تعاون ها ارتباط دارند و بخش سوم نشست با سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

معاون مالی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در بازدید های میدانی بانک ها، دستگاه های خدمات رسان حضور مستمر دارند و مصوبات این بازدید ها تحت عنوان مصوبات کارگروه برطرف موانع فراوری که تصویب می گردد و قابلیت اجرا دارند را ملزم به اجرا هستند.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز از 80مصوبه ، 33مصوبه اجرایی و 7مصوبه برای اجرا نیز احتیاجمند مجوز کشوری هستند که در حال پیگیری نهایی هستیم.

صادقی درخصوص برگزاری نشست های تخصصی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز یاد آور شد: در این جلسات سرمایه گذاران تمامی طرح های خود را در تمامی بخش ها از جمله گردشگری، صنعتی، فراوریی، فرهنگی ارائه و مطرح نموده و به اقتضاء نوع احتیاج سرمایه گذاری ، و تسهیلات در اختیارشان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، در سیزدهمین یکشنبه های فراوری از دو واحد فراوری قیر و ایزوگام و لوله های پلاستیکی در ارومیه بازدید و به مسائل این واحدها رسیدگی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9589

به "آنالیز و برطرف موانع فراوری 23 واحد صنعتی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز و برطرف موانع فراوری 23 واحد صنعتی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید