بیمارستان 272 تخت خوابی تربت حیدریه به بهره برداری می رسد

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از بهره برداری از بیمارستان 272 تخت خوابی این شهرستان اطلاع داد و گفت: این بیمارستان کامل ترین بیمارستان دولتی در نوع خود در سطح کشور است که با حضور وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

بیمارستان 272 تخت خوابی تربت حیدریه به بهره برداری می رسد

حسین ابراهیمی پور در گفت وگو با خبرنگاران مطرح کرد: این بیمارستان عمومی در 6 طبقه، هشت اتاق عمل و 12 بخش آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه دارای ICU با کامل ترین تچهیزات است، ادامه داد: بعلاوه این بیمارستان از دستگاه فوق العاده پیشرفته سی تی اسکن هم برخوردار است.

ابراهیمی پور به قرارگیری شهرستان تربت حیدریه در کریدور جنوب به شمال کشور اشاره نمود و اضافه نمود: با توجه به اینکه این شهرستان در راستا زائران امام رضا(ع) قرار گرفته است، بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه آمادگی خدمات به بیماران ترومایی را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان پد اورژانس هوایی هم در نظر گرفته شده، توضیح داد: کارهای لازم برای راه اندازی اورژانس هوایی در شهرستان تربت حیدریه صورت گرفته که برای بهره برداری از آن به مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح احتیاج داریم.

ابراهیمی پور از ساخت مرکز تشخیص سرطان این بیمارستان تا سال آینده اطلاع داد و اعلام کرد: این مرکز به شتاب دهنده و رادیوتراپی نیز مجهز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این بیمارستان کاملا تخصصی خواهد بود، توضیح داد: امیدواریم به زودی این بیمارستان را به یک مرکز درمانی فوق تخصصی در جنوب خراسان رضوی تبدیل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اعلام کرد: مجوز دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه هم صادر شده که با افتتاح این بیمارستان از مهر ماه سال آینده شاهد پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آن نیز خواهیم بود.

بیمارستان 272 تخت خوابی شهرستان تربت حیدریه فردا، 29 مهر ماه، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8390

به "بیمارستان 272 تخت خوابی تربت حیدریه به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان 272 تخت خوابی تربت حیدریه به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید