تلاش اصلاح طلبان برای تغییر راستا مجلس یازدهم، افطار لاکچری برخی منتخبان در هتل 5 ستاره پایتخت!

به گزارش آریا بلاگ، فراکسیون زاگرس که قرار است در مجلس یازدهم تشکیل شود، خبر از برگزاری اولین جلسه اعضایش در هتلی لاکچری در قلب پایتخت داده است.

تلاش اصلاح طلبان برای تغییر راستا مجلس یازدهم، افطار لاکچری برخی منتخبان در هتل 5 ستاره پایتخت!

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، منتخبان مجلس یازدهم که از منطقه زاگرس به مجلس راه یافته اند، سه شنبه این هفته تحت عنوان فراکسیون زاگرس در هتل اسپیناس تشکیل جلسه می دهند.

یکی از کنندگان منطقه زاگرس که اتفاقا او هم به این جلسه لاکچری دعوت شده اما مدعی است که در آن حضور پیدا نخواهد کرد به خبرنگاران می گوید که میزبان این جلسه غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم است.

تاجگردون از کنندگان نزدیک به جریان اصلاحات و مورد حمایت لیست امید است که کارزار انتخاباتی او هم با سر وصدای زیادی همراه بود.کارزاری که با هزینه های هنگفت بیشتر شبیه مجالس عروسی آنچنانی بود تا یک جشن انتخاباتی تبلیغاتی.

انتشار ویدئویی از افتتاح ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون کننده گچساران در مجلس دهم و نامزد انتخابات مجلس یازدهم با انتقاد های زیادی روبه رو شده بود. آتش نقدها آنقدر تیز است که برخی رسانه ها این جشن را با جشن های 2500 ساله شاهنشاهی مقایسه کردند!

به گزارش خبرنگاران خبر برگزاری این جلسه لاکچری با واکنش الیاس نادران و مالک شریعتی از منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مجلس یازدهم روبرو شد.

نادران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در اعتراض به برگزاری چنین جلساتی از سوی منتخبان مجلس یازدهم نوشت: در این اوضاع اقتصادی 16 اردیبهشت منتخبان زاگرسی مجلس یازدهم را به هتل اسپیناس دعوت کرده اند!

وی اضافه کرد: کاری به مخدوش کردن مرزبندی های سیاسی ندارم، ولی از موکلان خود خجالت نمی کشید؟ جواب مددجویان کمیته امداد و نیازمندان را چه می دهید؟

مالک شریعتی نیز دیگر منتخب مردم تهران هم در واکنش به این اقدام فراکسیون زاگرس نوشت: خبرنگاران رسانه ها و فعالان فضای مجازی سه شنبه 16 اردیبهشت از ساعت 17 ورودی هتل پنج ستاره اسپیناس واقع ماجرا را از نزدیک ببینند.

همچنین سیدمصطفی میرسلیم، منتخب تهران درباره این افطاری در توئیترش نوشت: افطاری های طاغوتی به کنندگان منتخب، نه اطعام است و نه مواسات!

البته پیگیری های خبرنگار خبرنگاران از برخی کنندگان مجلس که متولی این افطاری لاکچری هستند راه به جای نبرد و پاسخی از سوی آنها دریافت نشد.

اکنون سوالی که اذهان را به خود درگیر می کند است که در زمان شیوع کرونا و بیکاری بسیاری از کسب و کارها چگونه برخی از کنندگان مجلس جلسه افطاری در هتلی 5 ستاره برگزار می کنند.

با گشتی در اینترنت درمی یابیم که هزینه یک افطاری با شام در این هتل بالغ بر نفری 300 هزار تومان خواهد بود. این در صورتی است که در دو ماه گذشته مجلس طرح مشخصی برای برون رفت از کرونا اتخاذ نکرده است. از طرفی دیگر بیشتر مردم در گرفتاری اقتصادی به سر می برند و طبق آمار بالغ بر 700 هزار نفر برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند.

مجلس یازدهم قرار است دغدغه های مردم را در اولویت قرار دهد تا جایی که در روزهای کرونایی که عملاً مجلس دهم در خواب زمستانی به سر می برد، عده ای از منتخبان مردم در مجلس یازدهم وقت خود را به حضور در جمع گروه های جهادی برای تامین لوازم بهداشتی صرف کردند.

هرچند به نظر می رسد مجلس یازدهم در مبارزه با فساد و حل معضلات اساسی مردم مصمم است، اما رفتار برخی اقلیت های اصلاح طلب از همین روزهای نخست حاکی از آن است که اصلاحات نمی تواند خوی تشریفاتی خود را کنار بگذارد حتی در روزهایی که بسیاری از مردم با معضل کرونا دست به گریبانند.

4034/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3186

به "تلاش اصلاح طلبان برای تغییر راستا مجلس یازدهم، افطار لاکچری برخی منتخبان در هتل 5 ستاره پایتخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش اصلاح طلبان برای تغییر راستا مجلس یازدهم، افطار لاکچری برخی منتخبان در هتل 5 ستاره پایتخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید