خبرنگاران اهمیت قرنطینه مبتلایان کرونا در البرز اطلاع رسانی گردد

به گزارش آریا بلاگ، کرج - خبرنگاران - رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا منوط به قرنطینه کامل مبتلایان است که این مهم نیازمند اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بیشتر است.

خبرنگاران اهمیت قرنطینه مبتلایان کرونا در البرز اطلاع رسانی گردد

نورمحمد فردی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای اطلاع رسانی البرز اضافه کرد: براین اساس باید ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و قرنطینه کامل، رسانه ها مسوولان را برای اطلاع رسانی محدودیت های اعمالی از یکم آذر همراهی نمایند.

وی ادامه داد: با اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از روز شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا می گردد.

فردی گفت: هر تصمیمی که در ستاد ملی کرونا گرفته می گردد بر اساس همکاری مردم و دستگاهها در رعایت اصول پروتکل های بهداشتی است بنابراین در این زمینه باید کوشش گردد در سایه همراهی و همکاری مردم و رسانه های گروهی با کاهش تجمعات از میزان شیوع بیماری کاسته گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه اضافه کرد: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی بویژه در اصول خود مراقبتی در کنار همراهی حداکثری با تصمیمات ستاد ملی در اعمال محدودیت ها یا ممنوعیت ها ضرورتی است که باید بیش از پیش مورد توجه مردم و مسوولان قرار گیرد.

فردی بر نقش موثر رسانه های گروهی در مورد حمایت همه جانبه و قانع کردن نماینده آنان تاکید نمود و یادآور شد: حمایت همه جانبه رسانه ها می تواند فضای اجرا را گسترده تر نموده و طرح مذکور را با حداقل برخوردهای تنبیهی و انضباطی پیش ببرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5164

به "خبرنگاران اهمیت قرنطینه مبتلایان کرونا در البرز اطلاع رسانی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اهمیت قرنطینه مبتلایان کرونا در البرز اطلاع رسانی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید