خبرنگاران به کارگیری 240 نیروی جدید در بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش آریا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 240 نیروی شرکتی 89 روزه در حوزه پرستاری شامل 140 پرستار، 60 کمک پرستار و 40 خدمه در بخش های بستری و ICU بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا(ع) به کارگیری شده اند.

خبرنگاران به کارگیری 240 نیروی جدید در بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا(ع)

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، امیررضا صالح مقدم افزود: این عدد تا 400 نفر پیش بینی شده و به کارگیری نیروهای شرکتی 89 روزه در دستور کار حوزه پرستاری دانشگاه در بخش های بستری و ICU بیماران کرونایی این مرکز درمانی و دیگر بیمارستان های درگیر این نوع بیماران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری مسوولان فرصتی فراهم شود که از ظرفیت نیروهای جدید به خوبی بهره مند شویم و ضمن جلوگیری از فشردگی کاری پرستاران، فرصتی کوتاه برای استراحت پس از 6 ماه کار طاقت فرسا و ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران فراهم آید.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که به دلیل ماهیت ناشناخته بیماری کرونا و گستردگی آن تعدادی از پرسنل کادر درمان به این بیماری مبتلا شدند و به مرخصی استعلاجی رفتند و همین امر موجب تداوم کار با فشار مضاعف برای سایر نیروها شد افزود: کادر درمانی حاضر بر بالین بیماران کرونایی در نبود نیروی جایگزین، جای خالی همکاران بیمارشان را به خوبی پرکردند و اجازه ندادند که کوچکترین خللی احساس شود و از مسوولان درخواست داریم که تمامی مدافعان سلامت به ویژه این گروه پرکارتر را مورد قدردانی ویژه قرار دهند.

صالح مقدم افزود: پزشکان ایرانی طبق قسمی که یاد کرده اند در تمامی لحظات و بحران های سخت جامعه حضوری پررنگ دارند و در کنار آنان از نقش کلیدی دیگر اعضای کادر درمان همچون پرستاران، کمک پرستاران، بهیاران و تکنسین ها نباید غافل شد.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز 358 هزار و 905 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 20 هزار و 643 تن رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4233

به "خبرنگاران به کارگیری 240 نیروی جدید در بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران به کارگیری 240 نیروی جدید در بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید