خبرنگاران سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه اندازی شد

به گزارش آریا بلاگ، تبریز- خبرنگاران- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به بعضی اقدامات و تمهیدات این دانشگاه در زمینه آموزش مجازی گفت: سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه اندازی شد.

خبرنگاران سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه اندازی شد

باب الله حیاتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تعطیلی دانشگاه ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بر اساس بخشنامه ها و تأکید مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سامانه آموزش مجازی (LMS) دانشگاه تبریز راه اندازی شده است.

وی اضافه نمود: در این سامانه، امکان برگزاری 30 کلاس مجازی همزمان با ظرفیت 1000 نفر مهیا شده و هدایت های لازم به صورت کامل و تصویری در مورد کار با سامانه LMS نیز برای استادان و دانشجویان در سایت گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه به آدرس https://vu.tabrizu.ac.ir قرار داده شده است.

حیاتی با اشاره به ارایه آموزش های لازم در مورد کار با سامانه به کارشناسان IT دانشکده ها، گفت: استادان و دانشجویان پس از مطالعه فایل های راهنما چنانچه مسئله ای در کار با سامانه داشته باشند، می توانند با کارشناسان IT دانشکده مربوطه تماس گرفته و یا مسائل خود را با ایمیل [email protected] مطرح نمایند.

به گزارش خبرنگاران، دانشگاه تبریز شامل 22 دانشکده در کل دارای 29 قطب علمی و مجتمع آموزشی است.

این دانشگاه در سال 1325 به عنوان دومین دانشگاه قدیمی ایران پس از دانشگاه تهران، بنیان گذاشته شد و عظیم ترین مرکز علمی در شمال غرب ایران است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2461

به "خبرنگاران سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید