خبرنگاران مسافران نوروز در هزار و 158 کلاس درس خراسان شمالی اسکان می یابند

به گزارش آریا بلاگ، بجنورد- خبرنگاران- رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: یکهزار و 158 کلاس درس در 150 مدرسه این استان برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی، تجهیز می گردد.

خبرنگاران مسافران نوروز در هزار و 158 کلاس درس خراسان شمالی اسکان می یابند

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت های تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

احمد آذری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در طرح نوروز 99، 675 کلاس در رده الف و 385 کلاس در رده ب برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز می گردد.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: رزرو اینترنتی کلاس ها برای اسکان مسافران از 9 اسفند شروع می گردد و تا 23 ماه جاری ادامه دارد و پس از آن، مسافران برای دریافت مکان اسکان، باید به پایگاه های ستاد اسکان مراجعه داشته باشند.

وی اضافه کرد: فرهنگیان و غیرفرهنگیان، برای اسکان در کلاس های آموزش و پرورش، نسبت به ثبت نام و رزرو کلاس اقدام نمایند تا در سفر با مشکل روبه رو نشوند.

وی گفت: سال جاری 98 کلاس درس به صورت ویژه برای پذیرش مسافران نوروزی تجهیز می گردد که این کلاس ها امکانات بیشتری نسبت به کلاس های رده الف دارند.

آذری اضافه کرد: 22 باب مدرسه روستایی در حاشیه جاده اصلی استان از روستای دشت شهرستان گرمه تا خروجی استان از شهرستان فاروج، برای اسکان مسافران در شرایط اضطرار آماده می گردد.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطر نشان کرد: سه خانه معلم با ظرفیت 150 نفر در شهرستان های بجنورد، اسفراین و مانه و سملقان برای پذیرش فرهنگیان آماده است.

استان خراسان شمالی در حد فاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی، استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که در تعطیلات نوروز هر سال مسافران زیادی از این خطه گذر می نمایند.

در طرح نوروز 98، حدود 11 هزار نفر در مدارس استان اسکان یافتند و تابستان سال جاری هم بیش از 39 هزار نفر پذیرش شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2070

به "خبرنگاران مسافران نوروز در هزار و 158 کلاس درس خراسان شمالی اسکان می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسافران نوروز در هزار و 158 کلاس درس خراسان شمالی اسکان می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید