خبرنگاران 49 واحد صنفی در خمین مهر و موم شد

به گزارش آریا بلاگ، خمین - خبرنگاران - فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: 49 واحد صنفی متخلف در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و طرح محدودیت های کرونا در این شهرستان مهر و موم شدند.

خبرنگاران 49 واحد صنفی در خمین مهر و موم شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد فکوری روز سه شنبه گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ بعضی محدودیت های واحدهای صفنی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری مأموران اداره بهداشت و درمان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از ابتدای شروع این طرح در هفته جاری بازدید از واحد صنفی شهرستان را به صورت جدی شروع کردند.

وی اضافه نمود: در این اجرای این طرح از 324 واحد صنفی فعال به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید شد که 49 واحد صنفی متخلف که اخطار دریافت نموده بودند، مهر و موم شدند.

فرمانده انتظامی خمین افزود: 103 واحد صنفی در خمین تذکر دریافت کردند وبه 60 واحد دیگر اخطار مهر و موم داده شد.

سرهنگ فکوری ادامه داد: واحدهای صنفی در اجرای این طرح مهر و موم شدند که در بازدیدهای قبلی به متصدیان و صاحبان آنان آموزش های لازم در مورد رعایت شیوه نامه بهداشتی از سوی ماموران پلیس و کارشناسان بهداشت ارایه شده بود و این افراد نسبت به تذکرها و آموزش ها بی توجه بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با تقدیر از عوامل اجرایی که در این طرح با پلیس همکاری می نمایند، گفت: پلیس با افرادی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند برابر قانون برخورد خواهد نمود و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی از سوی اصناف، مراتب را به وسیله تماس تلفنی با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

محدودیت های فعالیت بعضی اصناف از اول آذر ماه جاری شروع شده و به مدت 2 هفته ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5265

به "خبرنگاران 49 واحد صنفی در خمین مهر و موم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 49 واحد صنفی در خمین مهر و موم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید