خبرنگاران 800 تن کلزا از ایرانشهر به کارخانه های روغن تهران حمل شد

به گزارش آریا بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- رییس اداره غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: امسال یکهزار و 200 هکتار از زمین های کشاورزی جنوب استان به کشت کلزا اختصاص داشت که 800 تن از این محصول خریداری و به کارخانه های روغن در تهران ارسال شده است.

خبرنگاران 800 تن کلزا از ایرانشهر به کارخانه های روغن تهران حمل شد

محسن الله دادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: محصول کلزای مناطق پیشین، دلگان، بمپور و ایرانشهر توسط اداره غله وخدمات بازرگانی ایرانشهر خریداری شده است.

وی بیان کرد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان و تشویق آنان برای کشت محصولات استراتژیکی 60 درصد کرایه حمل محصول کلزا نیز به کشاورز پرداخت شده است.

رییس اداره غله و خدمات بازرگانی ایرانشهر گفت: امسال از سوی دولت هر کیلوگرم کلزا 46 هزار و 600 ریال از کشاورزان خریداری شده است.

وی افزود: پارسال وجه فروش محصولات کشاورزی در سریعترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز شد و در سالجاری برنامه ریزی ها به گونه ای بود که مجددا در سریعترین زمان ممکن حتی به صورت روزانه وجه حاصل از فروش محصولات کشاورزی واریز شود.

الله دادی با بیان اینکه محصول کلزای امسال جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به بارندگی های اواخر سال گذشته از مرغوبیت بالایی برخوردار بود گفت: برداشت کلزا در جنوب این استان از اوایل فروردین آغاز و تا اوایل خرداد ادامه داشت.

به گزارش خبرنگاران ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در راستا ترانزیتی چابهار- میلک واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3688

به "خبرنگاران 800 تن کلزا از ایرانشهر به کارخانه های روغن تهران حمل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 800 تن کلزا از ایرانشهر به کارخانه های روغن تهران حمل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید