دانشگاه کرنل بودجه 7.5 میلیون دلاری دریافت می نماید

به گزارش آریا بلاگ، دانشگاه کرنل برای ارتقاء زیرساخت های نانو، بودجه 7.5 میلیون دلاری از بنیاد ملی علم دریافت می نماید.

دانشگاه کرنل بودجه 7.5 میلیون دلاری دریافت می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، بنیاد ملی علم بودجه تسهیلاتی خود را برای گروه علوم و فناوری نانو دانشگاه کرنل (CNF) را تمدید کرد، این بودجه 7.5 میلیون دلاری به مدت 5 سال به منظور حمایت از تحقیقات دانشگاه و نانوساخت در اختیار این مرکز قرار خواهد گرفت.

این بودجه موجب می گردد تا CNF در شبکه زیرساخت هماهنگ ملی فناوری نانو (NNCI) بتواند مشارکت داشته باشد، شبکه ای که مهندسان و دانشمندان دانشگاهی، دولتی و صنعتی را یاری می نماید تا دسترسی سریع و عملی به ابزار های پیشرفته ساخت نانو داشته باشند.

کریستوفر اوبر، استاد مهندسی مواد در این باره گفت: ما در نیمه راه این برنامه ده ساله هستیم و خوشحالیم که بخشی از این برنامه بوده ایم. CNF پیشگام در تاسیسات نانوساخت است و در چهل سال گذشته که این شبکه رشد نموده و تغییراتی را تجربه نموده ما همچنان حضور ثابتی در این شبکه داریم.

CNF یکی از 16 مرکز فناوری نانو در آمریکا است که در این شبکه حاضر است، مرکزی که بودجه آن توسط شرکت توسعه امپایر استیت تامین می گردد.

داون تیلبری، از بنیاد ملی علم می گوید: NNCI به دانشمندان و مهندسان در زمینه های مختلف یاری می نماید تا مسائل تحقیقاتی همگرا را حل نماید. تحقیقات و آموزش به وسیله NNCI به نوآوری های فناوری نانو تبدیل می گردد که این دستاورد ها در نهایت به محصولات مختلفی نظیر حسگر های قابل کاشت در مغز تبدیل می گردد.

CNF دارای بیش از 180 ابزار و خدمات پیشرفته از جمله نانولیتوگرافی، لایه نشانی مواد و امکانات ویژه برای مواد نرم مورد استفاده در فناروی زیست پزشکی است.

لین راتبون مدیر این آزمایشگاه گفت: بودجه بنیاد ملی علم به ما این امکان را می دهد که تجهیزات خود را ارتقا داده و به بهترین در دنیا تبدیل شویم و این امکانات را در اختیار کاربران سراسر کشور قرار دهیم. ما برای توسعه شرکت های نوپا در آمریکا و همچنین شرکت های عظیم خدمات ارائه می کنیم و در توسعه مالی نقش مهمی داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4500

به "دانشگاه کرنل بودجه 7.5 میلیون دلاری دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه کرنل بودجه 7.5 میلیون دلاری دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید