دستور وزیر ورزش به معاونش برای ورود به انتخابات هیات فوتبال تهران

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بلاتکلیفی هیات فوتبال استان تهران به خاطر برگزار نشدن به موقع انتخابات این هیات در آستانه یک ساله شدن است اما همچنان زوایای مختلف آن با ابهامات و علامت سوال های زیادی روبرو است.

دستور وزیر ورزش به معاونش برای ورود به انتخابات هیات فوتبال تهران

این در حالی است که فدراسیون فوتبال هم مجمع انتخاباتی خود را در پیش دارد و همین مسئله لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر برای هیات فوتبال استان تهران را می طلبد تا نماینده این هیات بتواند حضوری قانونی در مجمع انتخاباتی فدراسیون که قرار است اسفندماه برگزار گردد، داشته باشد.

به همین دلیل مهدی علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مامور به پیگیری موضوعات مرتبط با انتخابات هیات فوتبال استان تهران تا زمان حصول نتیحه شده است.

در واقع مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به این معاون خود دستور داده با رویکرد حکمیت وزارت ورزش پرونده ابهامات هیات فوتبال استان تهران و ابهاماتش را آنالیز و در خصوص آن تعیین تکلیف کند.

به همین دلیل قرار است نشستی با حضور نمایندگان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار گردد تا این موضوع به خاتمه برسد.

رضا گل محمدی مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در تبادل نظر با خبرنگاران این موضوع را اعلام و تاکید نمود که مشغله های ایجاد شده به خاطر مسائل نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی های آنها، نشست برگزاری نشست موردنظر را به تعویق انداخته و هنوز زمان آن تعیین نشده است.

به گزارش خبرنگاران، دوره ریاست حبیب الله شیرازی در هیات فوتبال استان تهران 3 اسفندماه سال گذشته به انتها رسید. قرار بود انتخابات این هیات 14 شهریورماه سال جاری برگزار گردد اما مطرح شدن بعضی تخلفات و ورود نهادهای نظارتی منجر به لغو انتخابات در فاصله چندساعت مانده به زمان مقرر شد.

بعد از آن فدراسیون فوتبال 6 آذرماه را به عنوان زمان جدید برای برگزاری انتخابات هیات استان تهران پیشنهاد داد اما در این تاریخ هم مجمع برگزار نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2210

به "دستور وزیر ورزش به معاونش برای ورود به انتخابات هیات فوتبال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر ورزش به معاونش برای ورود به انتخابات هیات فوتبال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید