راهپیمایی سالانه زنان در اروپا و آمریکا

به گزارش آریا بلاگ، هزاران زن در سالروز اعتراض به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا در ژانویه 2017 در برلین، لندن، واشنگتن و نیویورک و دیگر شهرهای مهم دنیا به خیابان ها آمدند.

راهپیمایی سالانه زنان در اروپا و آمریکا

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش خبرنگاران، صدها تن از زنان با راهپیمایی در برلین، رم، لندن و همچنین بیشتر شهرهای آمریکا سالروز اعتراضات چندین میلیونی معترضان در روز مراسم تحلیف دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را گرامی داشتند.

پایگاه خبری دویچه وله گزارش داد، تظاهرات و راهپیمایی زنان در واشنگتن و حدود 350 شهر در سراسر ایالات متحده برای ابراز مخالفت با دونالد ترامپ و درخواست سرانجام خشونت علیه زنان و اجرای عدالت برگزار گردید.

اعتراضات اصلی در سال 2017، یک روز پس از برگزاری مراسم سوگند دونالد ترامپ در بیستم ژانویه بود و صدها هزار تن در آن شرکت داشتند. این اعتراضات به عنوان بزرگترین تظاهرات در واشنگتن از دوره ویتنام در نظر گرفته شد.

سازمان دهندگان اعتراضات سال جاری پیش بینی می کردند که حدود 500 هزار تن در تجمع های واشنگتن شرکت نمایند. فعالان می گویند این اعتراضات همچنین فرصتی برای شادمانی از دستاوردهای انتخاباتی سال 2018 است که طبق آنها زنان بیشتری نسبت به دوره های پیشین وارد کنگره آمریکا شدند.

مترجم و دبیر: اکرم ترابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1875

به "راهپیمایی سالانه زنان در اروپا و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهپیمایی سالانه زنان در اروپا و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید