فرصت انتخاب رشته دانشگاهی برای برگزیدگان جشنواره خوارزمی

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی واجد شرایط استفاده از آئین نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان که در کنکور 1400 شرکت نموده اند نسبت به ثبت نام و انتخاب 20 کدرشته اقدام نمایند.

فرصت انتخاب رشته دانشگاهی برای برگزیدگان جشنواره خوارزمی

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی واجد شرایط استفاده از آئین نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به شماره 21/77897 مورخ 1393/05/05 مصوب شورای راهنمایی استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درصورتی که در آزمون سراسری سال 1400 شرکت نموده باشند، باید از تاریخ 1400/7/5 تا 1400/7/7 نسبت به ثبت نام و انتخاب 20 کدرشته محل از دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1400 (دفترچه شماره 2) اقدام نمایند.

مطابق ماده 2 آیین نامه یاد شده حداکثر 10 درصد ظرفیت هر کدرشته محل به حائزین شرایط این آیین نامه اعم از دارندگان نشان طلا، نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش آموزی، دانشجویان نمونه کشوری در دوره کاردانی، رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره جوان خوارزمی در دوره های دانش آموزی یا کاردانی و دانش آموخته رتبه اول دوره کاردانی به شرط کسب حدنصاب نمره علمی لازم اختصاص می یابد. (برای برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی حدنصاب علمی لازم 90 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد کدرشته محل مورد تقاضا است). سازمان سنجش آموزش کشور براساس اولویت نمره و انتخاب رشته متقاضیان نسبت به معرفی آن ها در ظرفیت تخصیصی اقدام می نماید.

در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شما و خانواده های عزیز و برای ارائه خدمات سریع تر و دقیق تر این سازمان به تمامی متقاضیان، ضمن عذرخواهی از داوطلبان گرامی، امکان پاسخگویی حضوری وجود ندارد و آنالیز و پاسخ گویی به درخواست ها به صورت اینترنتی انجام می گردد. لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری جداً خودداری فرمایید. سوالات خود را می توانید به وسیله سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org مطرح کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8134

به "فرصت انتخاب رشته دانشگاهی برای برگزیدگان جشنواره خوارزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت انتخاب رشته دانشگاهی برای برگزیدگان جشنواره خوارزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید