فرمول جدید یک استارتاپ برای زیبایی پوست

به گزارش آریا بلاگ، یک استارتاپ امیدهای تازه های در زمینه رفع چین و چروک و زیبایی پووست برداشته است.

فرمول جدید یک استارتاپ برای زیبایی پوست

به گزارش خبرنگار جوانی دوره ای برگشت ناپذیر در زندگی تک تک انسان های روی کره زمین بوده و با وجود توسعه و رشد علم در سالیان گذشته هنوز راهی برای به عقب بردن زمان و بازگشت به دوران طلایی جوانی و رهایی از دوره پیری پیدا نشده است. علاوه بر این هیچ درمانی نیز برای بازگرداندن جوانی تا به امروز کشف نشده، اما تلاش های زیادی در این جهت اجرا شده و برخی توانسته اند با استفاده از روش هایی فرایند پیری را کمی کند کنند.

از جمله این راه ها استفاده از کرم های ضد چروک برای رفع چین و چروک های آزار دهنده پوست است که سالیانه در جهان حدود 11 میلیارد دلار چرخش مالی دارند اما به تازگی یک شرکت استارتاپ به روشی نوین دست یافته است. این استارت آپی براساس تحقیقات اجرا شده در دانشگاه آلاباما در حوزه کرم های ضدچروک راه اندازی شده است.

این استارت آپ که یووا بیوساینسز (Yuva Biosciences) نام دارد براساس فناوری توسعه یافته در دانشگاه آلاباما در برمنگام راه اندازی شده است. در این تحقیقات پژوهشگران نشان دادند که میتوکندری ها در برگرداندن پیری پوست و ریزش مو نقش مهمی دارند.

کتی نگینت، از مدیران اجرایی موسسه نوآوری و کارآفرینی بیل هاربرت دانشگاه آلاباما گفت: بسیار هیجان انگیز است که ببینیم یک استارت آپ دیگر از دل دانشگاه متولد می شود تا فناوری ابداع شده در این دانشگاه را تجاری سازی کند. این کار به رشد و دوام منطقه بیرمنگام کمک می کند. شرکت های رقیب به صورت عمده در خوشه های بین المللی، از جمله سیلیکو ن ولی و بوستون قرار دارند اما اکوسیستم محلی ما نیز برای تولید نوآوری مانند استارت آپ یووا آماده است.

بیشتر بخوانید: زن فضانورد پس از 328 روز زندگی در فضا به زمین بازگشت

این استارت آپ درنظر دارد تا لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد آرایشی مبتنی بر علم را که خواص دارویی دارد، توسعه دهد. جهت برای راه اندازی محصول در بخش آرایشی و بهداشتی هموار بوده به طوری که این شرکت انتظار دارد طی چهار سال محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید کند.

چین و چروک پوست و ریزش مو از جمله اولین و عمده ترین تغییرات ظاهری در جهت پیری است. کشوان سینگو، استاد ژنتیک دانشگاه آلاباما گفت: یووا قصد دارد بسکمک از اثرات نامطلوب پیری را کاهش دهد به همین دلیل می خواهیم در این استارت آپ مدعی شویم که جوانی را دوباره به مصرف کنندگان بازمی گردانیم. محصولات اولیه ما با هدف کمک به افراد برای بهبود ظاهر و ایجاد حس جوانی در آنهاست و در دراز مدت نیز به دنبال مقابله با اختلالات و بیماری های مرتبط با پیری هستیم.

گرگ اشمرگل، کارآفرین سریالی در بوستون که به عنوان مدیر در شرکت یووا فعالیت دارد بیش از 25 سال سابقه تجربه در راه اندازی چندین شرکت سرمایه گذاری با فناوری بالا را در کارنامه خود دارد و صاحب یکی از شرکت های نانویی بسیار مشهور به نام نانترو (Nantero) است.

استفاده از میتوکندری ها برای بازگرداندن جوانی پوست و مو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2242

به "فرمول جدید یک استارتاپ برای زیبایی پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمول جدید یک استارتاپ برای زیبایی پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید