مهسا کرامتی: همسرم مبتلا به کرونا شد

به گزارش آریا بلاگ، رکنا/ مهسا کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون از فعالیت های هنری این روزها و دغدغه های اجتماعی که در این دوره کرونایی دارد گفت.

مهسا کرامتی: همسرم مبتلا به کرونا شد

مهسا کرامتی با بیان اینکه من و خانواده ام همچنان در قرنطینه هستیم گفت: تا زمانی که اعلام ننمایند فعالیت های هنری می توانند کار خود را آغاز نمایند هم فعالیت حرفه ای متوقف است . از شرایط فیلمبرداری باقی پروژه ها اطلاعی ندارم اما همسرم راما قویدل قصد کلید زدن کاری را داشت که به علت شیوع کرونا کار خود را متوقف کرد.

نشد نان خانگی بپزم

وی با بیان اینکه در دوره کرونا درگیر اسباب کشی بودم ادامه داد: به دلیل همین اسباب کشی، نشد که زیاد به کارهای خانگی که افراد در دوره قرنطینه انجام دادند مثل پختن نان خانگی یا تجربه پخت غذاهای تازه برسم .من در دوره آغاز شیوع و گسترش کرونا درگیر اسباب کشی بودم.

کرامتی در مورد اینکه اکران فیلمها به صورت آنلاین چقدر می تواند مانع ورشکستگی صنعت سینما باشد و تا چه میزان مخاطب را جلب نموده است گفت: به نظر من فیلم را حتماً در سینما و روی پرده عظیم باید تماشا کرد. یک سری فیلم ها برای سینما ساخته می شوند و اصل دیدن آن بر روی پرده عظیم است. بیشتر افراد در خانه تلویزیون های خانگی سایز بسیار عظیم و یا پرده ندارند که به حتم بر کیفیت تماشای آثار اثرگذار است. جدا از مبحث فنی فیلم ها، به صورت آنلاین تماشا کردن هیچ گونه لذتی ندارد و آن لذتی که باید از دیدن فیلم ببرید مطلقا از فیلم دیدن در تلویزیون خانه برده نمی گردد.

سینما آنلاین جذاب نیست ولی چاره ای نداریم

البته در این شرایط فعلی که افراد احتیاج به کسب درآمد دارند چاره ای جز آنلاین دیدن ها نیست که تنها در سینما رخ نداده و تئاتر ها را هم به آنلاین کشیده است.چاره ای نیست چرا که سینماگران هم همانند دیگر افراد جامعه احتیاج به درآمد دارند تا زندگی خود را بگذرانند و نمی توانند صبر نمایند تا کرونا به آن ها اجازه دهد فیلم هایشان را اکران نمایند تا پولهایشان را بگیرند یا سالن های تئاتر باز شوند تا بچه های تئاتر نمایش های خود را اجرا نمایند و درآمدی داشته باشند. باید برای تمام این اقشار فکری کرد. در چنین شرایطی انتخاب آنلاین اکران کردن فیلم انتخابی از روی ناچاری است و هیچ یک از هنرمندان دوست ندارند در ازای اجرای کار خود بر روی صحنه آن را با آنلاین جایگزین نمایند و یا هیچ تهیه نماینده ای دوست ندارم فیلم خود را با چنین شرایطی اکران نمایند.

مردم ماسک و دستکش را کف خیابان می اندازند

بازیگر فیلم چاقی از ناراحت نماینده ترین صحنه ای که این روزها در جامعه دیده است گفت: ناراحت نماینده ترین صحنه ای که این روزها شاهدش بودم و البته الان به دلیل تکرار آن متاسفانه عادت کردم این بود که مردم ماسک و دستکش هایی را که استفاده نموده بودند بر روی زمین و یا در کنار سطل آشغال ها می اندازند و حتی رغبت نمی نمایند تا کنار سطل آشغال بروند ، دستکش و ماسک خود را به درون آن بیاندازند و درکنار سطل رها می نمایند.

عملکرد وزارت بهداشت ضعیف نیست

وی در خاتمه از عملکرد وزارت بهداشت و کادر درمان گفت : همسرم مبتلا به کرونا شدند و درحال حاضر بهبود پیدا کردند. رسیدگی به ایشان از سوی کادر درمانی بسیار مناسب و مدام پیگیر حال وی بودند. همسرم در منزل دوره بیماری و نقاهت خود را گذارند و کاملا ما را از اینکه به چه شیوه ای می توانیم از ایشان مراقبت کنیم مطلع کردند و نکات را به ما آموزش دادند. عملکرد وزارت بهداشت ضعیف نیست. شاهد زحمات کادر درمان هستیم. البته باید تاکید کنم که باور نمی کنم آمارهای رسمی که اعلام می گردد صحیح و صادقانه باشد که این ارتباطی به کادر درمان و یا وزارت بهداشت ندارد. اگر در یک بیمارستان روزانه ده نفر بر اثر ابتلا به کرونا می میرند پس چگونه آمار مرگ و میر ما به این تعداد است البته شاید این تمهیدی است که مردم ما دچار ترس نشوند ولی به عقیده من صادقانه رفتار کردن بهترین راه است. کادر درمان و وزارت بهداشت عملکرد خوبی داشتند.

منبع: همگردی
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3322

به "مهسا کرامتی: همسرم مبتلا به کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهسا کرامتی: همسرم مبتلا به کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید