موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی اندیشکده برتر کشور در فراوری محصولات اجتماعی و مالی پیرامون کووید-19

به گزارش آریا بلاگ، مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری به تازگی گزارشی از فعالیت ها و محصولات اندیشکده های کشور، پیرامون مسایل کووید 19 را منتشر نموده است.

موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی اندیشکده برتر کشور در فراوری محصولات اجتماعی و مالی پیرامون کووید-19

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این گزارش محتواهای فراوری شده توسط اندیشکده ها در 8 حوزه اصلی مالی، اجتماعی، آموزش وپرورش، بهداشت و درمان، ارتباطات و رسانه، فناوری، مدیریت و سیاست گذاری حوزه امنیتی و بین المللی دسته بندی شده اند.

در این ارزیابی معین شد که موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی همراه با مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری بیشترین میزان مشارکت را در فراوری محتواهای مالی و همراه با مرکز پژوهشی آرا بیشترین فراوری محتوای اجتماعی مرتبط با کووید-19 را داشته و در این دو محور در بین سایر اندیشکده ها رتبه برتر را بدست آورده اند.

این گزارش باهدف مروری اجمالی بر محتواها و محصولات فراوریشده توسط اندیشکده ها، مراکز تحقیقاتی و مؤسسات برتر کشور تا نیمه آذرماه 1399 انجام شده است.

در این گزارش، 14 اندیشکده، مرکز تحقیقاتی موسسات برتر شامل؛ مرکز پژوهشی آرا، پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت، موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی، فرهنگستان علوم پزشکی، انجمن علمی اپیدمیولوژیست های ایران، پژوهشکده دیاران، اندیشکده حکمرانی دانشگاه شریف، مرکز پژوهش های مجلس، مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه؛ اندیشکده سیاست گذاری مالی تهران، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری مورد ارزیابی قرار گرفتند.

از طرفی شایان توجه است که موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا به امروز، بیش از 19 سلسله گزارش های سیاستی،تحلیلی به همراه انتشار یادداشت و کتاب در مورد بحران کووید-19 را فراوری و منتشر نموده که تمامی این آثار در وب سایت و شبکه های اجتماعی موسسه قابل دسترس است. این اقدامات مورد تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت نیز قرار گرفته است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5706

به "موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی اندیشکده برتر کشور در فراوری محصولات اجتماعی و مالی پیرامون کووید-19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی اندیشکده برتر کشور در فراوری محصولات اجتماعی و مالی پیرامون کووید-19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید