نخستین موارد فوت بر اثر کرونا در بولیوی و اروگوئه

به گزارش آریا بلاگ، اروگوئه و بولیوی نخستین موارد فوت به خاطر ابتلا به ویروس کرونا را تایید نموده اند.

نخستین موارد فوت بر اثر کرونا در بولیوی و اروگوئه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که کشورهای آمریکای لاتین تدابیر سختگیرانه و محدودکننده ای را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ نموده اند، اروگوئه و بولیوی نخستین موارد فوت به دلیل ابتلا به این ویروس را تایید کردند.

بر اساس این گزارش ویروس کرونا تا به امروز حدود 700 هزار نفر در سراسر دنیا را مبتلا نموده و بیش از 34 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

آنیبال کروز وزیر بهداشت بولیوی در این باره گفت: یک زن 78 ساله در شهر سانتاکروز دلاسیرا به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.

وی اضافه نمود: ما توصیه می کنیم که مردم مراقب افراد سالمند باشند چرا که این گروه جمعیتی به شدت در برابر این بیماری آسیب پذیر و حساس هستند.

بولیوی تا به امروز ابتلای 81 نفر به این ویروس را تایید نموده و تدابیری را برای جلوگیری از شیوع آن اتخاذ نموده است از جمله قرنطینه سراسری و بستن مرزها.

اروگوئه نیز نخستین مورد فوت بر اثر ویروس کرونا را گزارش داده است، این در حالی است که تعداد مبتلایان به این ویروس در این کشور به بیش از 300 نفر رسیده است.

وزیر کشور اروگوئه مرگ یک مرد 71 ساله را به خاطر ویروس کرونا تایید نموده است. مقام های شیلی نیز ابتلای بیش از 2139 نفر به این ویروس را تایید نموده اند. این کشور تا به امروز با مرگ 7 نفر بر اثر ویروس کرونا روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2785

به "نخستین موارد فوت بر اثر کرونا در بولیوی و اروگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین موارد فوت بر اثر کرونا در بولیوی و اروگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید