نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه های امیرکبیر و تفرش برگزار گشت

به گزارش آریا بلاگ، نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه تفرش به منظور بهره مندی طرفین از ظرفیت ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و زیرساختی یکدیگر برگزار شد.

نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه های امیرکبیر و تفرش برگزار گشت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هیئت رئیسه دانشگاه تفرش با حضور روسای دانشگاه به میزبانی دانشگاه تفرش برگزار شد. حمیدرضا صبا رئیس دانشگاه تفرش ضمن خوش آمدگویی هدف از برگزاری این نشست را استفاده بهینه از توانمندی ها و پتانسیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همکاری های علمی به منظور بهره مندی طرفین از ظرفیت ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و زیرساختی یکدیگر بیان کرد.

صبا، با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان استان صنعتی از پتانسیل های مناسبی برای ارتباط با صنعت برخوردار است، افزود: دانشگاه تفرش از آمادگی لازم برای انعقاد طرح های پژوهشی مشترک با دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ارتباط با صنایع استان برخوردار است.

احمد معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این نشست گفت: دانشگاه تفرش بعد از استقلال از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از رشد و پیشرفت های قابل توجه ای برخوردار شده است.

معتمدی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر آماده همکاری های مختلف در زمینه های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه تفرش و استفاده از توانایی یکدیگر در قالب پروژه ها و مقالات مشترک است.

وی همکاری اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه تفرش بر اساس آیین نامه استاد همکارپژوهشی، همکاری های مشترک در زمینه استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه و چاپ مقالات را از مهمترین بستر های همکاری های بین دو دانشگاه بیان کرد.

در خاتمه این نشست تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی و پژوهشی بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه تفرش امضا شد و رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ابر رایانه دانشگاه، موزه طبیعت، علوم و فناوری، کتابخانه مرکزی، خوابگاه های دانشجویی، امکانات و تجهیزات پژوهشی آزمایشگاه های انرژی نو، نانوسیال، تحقیقاتی مقاومت مصالح، آب، الکتروریسی، برق فشارقوی، ماشین های الکتریکی، کنترل صنعتی، الکترونیک صنعتی، CNC، محیط زیست 1 از سری آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه تفرش بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 943

به "نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه های امیرکبیر و تفرش برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه های امیرکبیر و تفرش برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید