پزشک تیم والیبال سایپا: بازیکنان کرونا را رد کردند

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر والیبال از اواسط شهریور ماه شروع خواهد شد و تیم های حاضر در مسابقات تمرینات خود را برای آماده سازی در این رقابت های پیگیری می کنند. نارنجی پوشان سایپا نیز با هدایت مصطفی کارخانه تمرینات را از سه هفته گذشته شروع کردند اما ابتلای چند تن از بازیکنان و از جمله سرمربی این تیم کار نارنجی پوشان را سخت کرد.

پزشک تیم والیبال سایپا: بازیکنان کرونا را رد کردند

سیامک افروزی پزشک تیم والیبال سایپا در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط تیم سایپا و ابتلای بازیکنان جدید به ویروس کرونا گفت: در آخرین تست گرفته شده از تیم، سه تن از بازیکنان جوانان به همراه مجتبی قلی زاده مثبت اعلام شدند و سایر اعضای تیم منفی بودند. تقریبا 10-12 تن از بازیکنان و اعضای کادر فنی به ویروس مبتلا شدند و با علائم خفیف رد کردند. فقط امیر حسینی بستری شد که خداراشکر او هم از بیمارستان مرخص شد.

پزشک تیم والیبال سایپا ادامه داد: ابتلای بیشتر بازیکنان جنبه مثبت و منفی داشت. منفی از این جهت که متاسفانه برنامه تمرینی به هم ریخت چرا که ترس از کرونا در تیم وجود داشت و مثبت از این جهت که بازیکنان مبتلا شدند و خفیف بیماری را رد کردند. امیدوارم آنتی بادی ها بالا برود و ایمنی بدن هایشان به ویژه برای فصل پاییز و زمستان که بیماری آنفولانزا نیز هست افزایش یابد.

افروزی درباره شرایط خودش و کارخانه نیز گفت: کارخانه خوب است. آنتی بادی بدن کارخانه بالا رفته و ایمنی سازی انجام شد. من هم شریطم خوب است تست آخرم منفی شد اما هنوز آنتی بادی ام بالا نرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3938

به "پزشک تیم والیبال سایپا: بازیکنان کرونا را رد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک تیم والیبال سایپا: بازیکنان کرونا را رد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید