کنعانی مقدم: ستون پنجم دشمن مانع از کاهش فشار تحریم ها بر مردم می گردد ، تصمیمات کره تحت تاثیر فشار آمریکا تغییر کرد

به گزارش آریا بلاگ، یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: به نظر می رسد ستون پنجم دشمن سعی می نماید با ارسال اطلاعات غلط مانع از این باشد که فشار تحریم ها ولو به اندازه سر سوزنی بر مردم ایران کاهش یابد.

کنعانی مقدم: ستون پنجم دشمن مانع از کاهش فشار تحریم ها بر مردم می گردد ، تصمیمات کره تحت تاثیر فشار آمریکا تغییر کرد

حسین کنعانی مقدم، کارشناس مسائل بین الملل در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، درباره تغییر موضع مقامات کره جنوبی در خصوص صادرات کالا های بشردوستانه به ایران به بهانه تحریم های آمریکا طی چند روز اخیر و براساس گزارش شبکه های سعودی ایران اینترنشنال گفت: کره جنوبی تحت تاثیر سیاست های آمریکاست و از همان ابتدا که تحریم های یک جانبه را علیه ایران شروع کرد تحت فشار آمریکایی ها بود.

وی ادامه داد: به نظر می رسد در تغییر موضع چند روز اخیر کره جنوبی نیز فشار های ایالات متحده بدون تاثیر نبوده و در عین حال شبکه های معاند نیز سعی می نمایند تا تحریم ها علیه ملت ایران شدت پیدا کند.

کنعانی مقدم با اشاره به اینکه تصور آن ها این است که هر چه فشار بر مردم بیشتر باشد نارضایتی آن ها نیز بیشتر خواهد بود، گفت: آن ها معتقدند این فشار ها باعث در بن بست قرار دریافت نظام خواهد شد در حالی که تجربه کرونا نشان داد مردم ایران کاملا در یک صف واحد و هماهنگ با یکدیگر قرار دارند.

این کارشناس مسائل بین الملل در خاتمه گفت: به نظر می رسد ستون پنجم دشمن سعی می نماید با ارسال اطلاعات غلط مانع از این باشد که فشار تحریم ها ولو به اندازه سر سوزنی بر مردم ایران کاهش یابد.

لازم به ذکر است:علیرضا وهّاب زاده مشاور وزیر بهداشت و مسئول فضای مجازی قرارگاه مقابله با کرونا در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره نوشت: خط ورود تجهیزات پزشکی و دارو از کره جنوبی به دلیل تحریم ها مسدودشد. شاید تصور میکردید که گزارش های کذب شبکه سعودی ایران اینترنشنال برای فارسی زبان هاتهیه می گردد. اما مخاطب این گزارش ها خزانه داری امریکاست و صرفا هدفش دادن گرای نقاط حساس برای تحریم بیشتر و فشار روی مردم ایران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3114

به "کنعانی مقدم: ستون پنجم دشمن مانع از کاهش فشار تحریم ها بر مردم می گردد ، تصمیمات کره تحت تاثیر فشار آمریکا تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی مقدم: ستون پنجم دشمن مانع از کاهش فشار تحریم ها بر مردم می گردد ، تصمیمات کره تحت تاثیر فشار آمریکا تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید