امتحانات انتها ترم دانشجویان علوم پزشکی قطعا حضوری برگزار می گردد

به گزارش آریا بلاگ، معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به درخواست دانشجویان مبنی بر غیرحضوری شدن امتحانات انتها ترم دانشگاه های علوم پزشکی مجدد تاکید نمود: امتحانات به صورت حضوری برگزار می گردد.

امتحانات انتها ترم دانشجویان علوم پزشکی قطعا حضوری برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در پاسخ به درخواست دانشجویان مبنی بر غیرحضوری شدن امتحانات انتها ترم دانشگاه های علوم پزشکی مجدد تاکید نمود: امتحانات به صورت حضوری برگزار می گردد.

وی گفت: در برگزاری آزمون های مجازی دانشجویان علوم پزشکی علی رغم استفاده از تمام ابزار های موجود و روش های امنیتی لازم همچنان صحت این آزمون ها زیر سوال است و تجربه خوبی از برگزاری آزمون های مجازی در دانشگاه های علوم پزشکی نداریم.

باقری فرد با بیان اینکه یکی از روش های ارزیابی ما از دانشجویان و اطلاعات و سطح سواد آن ها امتحان است و از سویی اگر امتحانات با دقت لازم برگزار نگردد ممکن است سلامت مردم در آینده با خطر روبرو گردد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: با توجه به اینکه همه کلاس های علوم پزشکی به صورت حضوری است شرایطی را فراهم خواهیم کرد که امتحانات در بازه زمانی طولانی تری برگزار گردد تا از حضور و تراکم بیش از حد دانشجویان پرهیز گردد.

وی گفت: وزارت بهداشت امتحانات را به صورت حضوری برگزار خواهد نمود به علت اینکه سلامت مردم در آینده از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8929

به "امتحانات انتها ترم دانشجویان علوم پزشکی قطعا حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات انتها ترم دانشجویان علوم پزشکی قطعا حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید