دانشجویان بین المللی خواهان تغییر قوانین مهاجرت کانادا در دوره پاندمی شدند

به گزارش آریا بلاگ، دانشجویان بین المللی فعلی و سابق شنبه جلوی دفتر کریستیا فریلند معاون نخست وزیر در تورنتو گرد هم آمدند و خواهان تغییراتی در قوانین مهاجرتی کانادا شدند. برنامه دیگری هم یکشنبه در میسیسواگا انتاریو برگزار گردید.

دانشجویان بین المللی خواهان تغییر قوانین مهاجرت کانادا در دوره پاندمی شدند

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

دانشجویان می گویند نیازمندی های فارغ التحصیلان برای کسب شهروندی دائمی در کانادا بیش از حد سفت و سخت هستند و اختلال مالی بحران کووید-19 باعث شده این کار عملا غیرممکن گردد.

ساروم روا یکی از سازمان دهندگان اتحاد کارکنان مهاجر برای تغییر که مسئولیت راهنمایی کمپین اتحاد دانشجویان مهاجر را بر عهده دارد گفت پاندمی سختی های فارغ التحصیلان بین المللی را در هنگام ورود به بازار کار بیشتر نموده است.

او گفت: در دوران بحران کووید-19، میلیون ها نفر در کانادا شغل و دستمزد خود را از دست دادند، اما برای دانشجویان مهاجر هزینه ای اضافی وجود دارد. بدون شغل، دانشجویان نمی توانند درخواست سکونت دائمی بدهند.

در حال حاضر نمی توان درخواست تمدید مجوز کار برای پسا فارغ التحصیلان داد و به گفته روا این باعث می گردد آن ها در معرض ریسک زیادی در دوران پاندمی قرار بگیرند.

او به این نکته اشاره نمود که اگر فارغ التحصیلان نتوانند پیش از اتمام دوره مجوزشان کاری مداوم با دستمزد بالا داشته باشند، از کشور دیپورت می شوند.

این گروه از دولت های استانی و فدرال خواسته به فارغ التحصیلان اجازه تمدید مجوز کاری بدهد تا به خاطر شرایط بحرانی بازار کار در دوران کووید-19 از کشور دیپورت نشوند یا مجوز رسمی حضور خود را از دست ندهند.

دادخواستی آنلاین که از دولت فدرال خواهان رسیدگی به مسئله دانشجویان بین المللی را داشت، تا بعد از ظهر شنبه بیش از 18 هزار امضا جمع آوری نموده بود.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4277

به "دانشجویان بین المللی خواهان تغییر قوانین مهاجرت کانادا در دوره پاندمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان بین المللی خواهان تغییر قوانین مهاجرت کانادا در دوره پاندمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید