شورای شهر تهران 2 هفته در مرداد تعطیل می گردد ، کرونا یا تعطیلات تابستانی؟

به گزارش آریا بلاگ، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا به دلیل کرونا تعطیل نمی گردد، گفت: هر ساله شورا در مرداد ماه حدود 2 هفته تعطیل می گردد و سال جاری هم مانند روال قبل خواهد بود.

شورای شهر تهران 2 هفته در مرداد تعطیل می گردد ، کرونا یا تعطیلات تابستانی؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره افزایش شیوع کرونا در پایتخت گفت: شهروندان باید هر چه بیشتر رعایت پروتکل های بهداشتی را مدنظر قرار دهند و علاوه بر استفاده از ماسک، سعی بر رعایت فاصله اجتماعی داشته باشند.

وی اضافه نمود: سیاست دولت، فعال بودن اقتصاد در کشور است لذا از آنجایی که فعالیت ها و کارها در حال حاضر تعطیل نیست شهروندان باید حتما رعایت دستورالعمل ها را مدنظر قرار دهند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در مورد نظر شورای شهر درباره لغو یا اجرای طرح ترافیک، گفت: مدیریت شهری در حال حاضر نظر به برداشته شدن طرح ترافیک ندارد و به عبارتی در شورا هم اعتقادی نداریم که طرح لغو گردد.

صدراعظم نوری گفت: اجرای طرح سبب کاهش ترافیک به ویژه در محدوده مرکزی شهر می گردد و این سؤال مطرح است که آیا اگر طرح لغو گردد مسافران حمل و نقل عمومی کاهش می یابد؟ و یا این ناوگان هم تعطیل می گردد؟

وی رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم را یکی از دلایل مهم شیوع کرونا اعلام نمود و گفت: اینکه شهروندان از ماسک استفاده نکنند سبب گسترش کرونا می گردد و هر شهروندی باید خود را ملزم به رعایت این مساله بداند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر به دلیل افزایش شیوع کرونا تعطیل می گردد یا خیر، گفت: خیر، البته در مرداد حدود دو هفته شورای شهر تعطیلات سالانه اش شروع می گردد و روال سالانه این چنین بوده است.

صدراعظم نوری اعلام نمود: خوشبختانه در حال حاضر همه اعضای شورای شهر سالم هستند و کسی مبتلا به کرونا نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3844

به "شورای شهر تهران 2 هفته در مرداد تعطیل می گردد ، کرونا یا تعطیلات تابستانی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای شهر تهران 2 هفته در مرداد تعطیل می گردد ، کرونا یا تعطیلات تابستانی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید