عرضه 10 میلیون سیم کارت دانش آموزی

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مصوبه اینترنت و کودک اظهار داشت ارایه سیم کارت دانش آموزی در دستور کار واقع شده است و 10 میلیون سیم کارت جدید و بسته های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه خواهد شد.

عرضه 10 میلیون سیم کارت دانش آموزی

به گزارش روز سه شنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در ملاقات با حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، اظهار کرد: در سال گذشته سازمان تنظیم مقررات پیگیر حمایت از آموزش مجازی و عدالت آموزشی بود که در کنار برگزاری کمیسیون تنظیم مقررات و تصویب آیین نامه هایی که به پیشبرد اهداف یاری کند، بسیار موثر بود.

آذری جهرمی با بیان اینکه در آخر دولت یازدهم هستیم، اضافه نمود: وظیفه ما خدمت رسانی است و اول و آخر دولت نمی شناسیم ما همیشه برای خدمت رسانی به مردم کوشش می کنیم و خاتمه دولت معنا ندارد.

وزیر ارتباطات توضیح داد: مصوبه اینترنت و کودک ما را ملزم می نماید تا سیم کارت مخصوص بچه ها ارایه دهیم، ارایه سیم کارت دانش آموزی در دستور کار قرار گرفته است به طوری که 10 میلیون سیم کارت جدید و بسته های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه گردد.

وی تاکید نمود: انتظار داریم کارها با جدیت انجام تا اتفاقات خوبی در مدت باقی مانده از دولت انجام گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6771

به "عرضه 10 میلیون سیم کارت دانش آموزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه 10 میلیون سیم کارت دانش آموزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید