کرونا غرب را رسوا کرد ، طرح حزب الله برای مقابله با ویروس در راستای خدمت به مردم است

به گزارش آریا بلاگ، رئیس شورای اجرایی حزب الله ابراز داشت که طرح حزب الله برای مقابله با کرونا در راستای خدمت به مردم است و این ویروس غرب و به ویژه آمریکا رادر جهان رسوا کرد.

کرونا غرب را رسوا کرد ، طرح حزب الله برای مقابله با ویروس در راستای خدمت به مردم است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی یک مصاحبه رادیویی گفت که ویروس کرونا یک زلزله بزرگ بود که آسیب آن به همه کشور های جهان رسید. این ویروس کشور های مستکبر و نظام های غربی و به ویژه آمریکا را رسوا کرد؛ کسانی می توانند بر این ویروس پیروز شوند که دارای اراده و ارزش های انسانی باشند که غرب به خوبی نشان داد که فاقد این ویژگی هاست.

سید صفی الدین اظهار داشت که طرح حزب الله برای مقابله با ویروس کرونا در خدمت مردم است که حزب الله خدمت به مردم را از مهم ترین واجبات می داند. این طرح تاثیر مثبتی روی مردم گذاشت و روحیه آن ها را در مقابله با این بحران بالا برد و همچنین می تواند روحیه ابتکار عمل را در میان برخی نیرو های سیاسی نیز تقویت کرده و منجر به ایجاد یک رقابت سالم و مثبت در راستای خدمت به مردم شود.

وی تاکید کرد که هدف اصلی این طرح آن است که به همه لبنانی ها بگوید ما می توانیم به دور از کینه ها و اغراض و اهداف سیاسی بر ویروس کرونا پیروز شویم؛ امیدواریم مقابله با کرونا فرصتی برای خروج لبنان از برخی عادت های رایج و نیز ویروس سیاسی باشد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در خصوص مسائل مالی لبنان ابراز داشت که سیاست های قبلی که کشور بر آن تکیه کرده بوده و نقش زیادی در تقویت نظام اقتصاد رانتی داشت٬ شکست آن ها را ثابت کرد و بنابراین امروز هیچکس نمی تواند به نظام مالی قبلی تکیه کند.

سید صفی الدین درباره برنامه مالی-مالی دولت شرح داد که این برنامه شامل مجموعه ای از محورهاست و لازم نیست که حزب الله با همه بند های آن موافق باشد؛ البته حزب الله در رابطه با عناوین اصلی و برنامه ها و سازوکار های آن مخالفتی ندارد.

وی اظهار داشت ما می خواهیم اقتصاد و اقدامات مالی و پولی در جهت خدمت به مردم و به ویژه فقرا و اقشار کم درآمد جامعه باشد و حزب الله مطلقا اعمال مالیات برای فقرا و اقشار کم درآمد را رد می کند.

سید صفی الدین در پاسخ به سوالی مبنی بر مداخلات آمریکا در انتصابات بانکی لبنان گفت که ایالات متحده همواره در تلاش برای مداخله در جایگاه های مهم لبنان در سطح بانک مرکزی و یا سطح کنترل امور مالی و پولی لبنان بوده است و حزب الله هرگز نمی پذیرد که نه صندوق بین المللی و نه هیچ کشوری در جهان به ویژه آمریکا بر سرنوشت لبنان حاکم شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2927

به "کرونا غرب را رسوا کرد ، طرح حزب الله برای مقابله با ویروس در راستای خدمت به مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا غرب را رسوا کرد ، طرح حزب الله برای مقابله با ویروس در راستای خدمت به مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید