واگذاری زمین برای راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان راسک

به گزارش آریا بلاگ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری راسک از واگذاری زمین برای راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان اطلاع داد.

واگذاری زمین برای راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان راسک

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ارشد در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از چابهار، محمد برازنده در نشست مشترک با سلطانعلی میر دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان درباره واگذاری زمین و همکاری برای راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان راسک توسط خیران اظهار کرد: پیگیری هایی برای جلب مشارکت خیران در راستای واگذاری زمین و یاری برای احداث مجموعه آموزشی انجام دادیم و با رایزنی ها اجرا شده مقدمات جلب یاری خیران تهرانی هم فراهم شده است.

وی از آمادگی مجموعه فرمانداری برای حمایت از خاتمه نامه های دانشجویان و تأسیس کتابخانه مرکزی با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد و اضافه نمود: به کارگیری و استفاده از ظرفیت های خیران که یکی از مصوبات شورای راهبردی آموزشی شهرستان راسک بوده را در دستور کار خود داریم و شرایط استفاده از این ظرفیت ها فراهم شده که فرمانداری شهرستان راسک پیگیری این مصوبات است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری راسک توضیح داد: با توجه به ظرفیت های منطقه به ویژه در حوزه نیروی انسانی و تأکید فرماندار راسک مبنی بر ایجاد مدارس سما و راه اندازی هنرستان کشاورزی و رشته های متناسب دانشگاهی با ایجاد مجموعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در اجرایی شدن این تصمیمات باید تسریع گردد و مجموعه فرمانداری برای همکاری و فراهم کردن زمینه ها و بسترهای زیربنایی اعلام آمادگی می نماید.

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای راه اندازی مدارس سما

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز با قدردانی از فرماندار و مجموعه فرمانداری شهرستان راسک برای پیگیری ایجاد و تأسیس واحد دانشگاهی در راسک گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با رسالت تسهیل تحصیل برای علاقه مندان به تحصیلات دانشگاهی و پایه، آمادگی تأسیس و راه اندازی مدارس سما و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را در منطقه راسک دارد.

سلطانعلی میر ادامه داد: قابلیت های فراوانی در حوزه گردشگری صنایع دستی همجواری مرز و شرایط آب وهوا برای کشاورزی در شهرستان راسک وجود دارد که می توانیم متناسب با ظرفیت های شهرستان رشته های متناسب با احتیاج منطقه را تأسیس کنیم.

وی پیگیری و نگاه آموزشی مجموعه فرمانداری و فرماندار شهرستان راسک را در فرایند ایجاد مجموعه آموزشی در این شهرستان قابل قدردانی دانست و عنوان نمود: در تحقق اهداف آموزشی این منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

4121/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3681

به "واگذاری زمین برای راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان راسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری زمین برای راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان راسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید